makila Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Haha, ja fy faen. Petter er bare helt genial, han er helt klart den feteste på Paradise Hotel. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg lo så jævlig da petter ramsa opp alle uttrykka Haha, han hadde mange gode på lager. Likte "Date med Michigan" Lenke til kommentar
creative17 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har hørt rykter om at Petter kommer til å vinne og at han er sammen med Ida nå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Håper bare det er et rykte. Siden jeg vil helst ikke vite noe om hva som KOMMER til å skje. Jeg vil heller finne det ut ved å se på episodene.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skjønner ikke at folk bryr seg så mye om spoilerne til realityserier, hvem som helst kan jo komme med en påstand og ingen vet jo om det er sant før siste episode er ferdig... Forresten vil jeg se dagens episode nååå Kan ikke se at den har kommet enda, det er vel senere den kommer ut? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Den på nettet kommer ut rett før halv elleve. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Okai, bare å vente en times tid da håper på litt mer action fremover, syns det blir grådig mye prating og taktikk til tider.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Alexander røpte seg jo litt når han grunnla valget sitt for kamera? "Når man luker ut en av de som er mest populær" Hvordan vet han at Mats er en av de mest populære guttene etter å så vidt ha sett og snakket med guttene? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så, hvem tror dere han nye karen velger? Var det forresten noen som skjønte hvordan den basketkonkurransen til Negar kunne være fair? Øystein kom rett inn i siste kamp og vant den, selv om Kevin vant tre stykker. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nesten helt sikker på at det er Mats, med mindre TV3 har klart å lure meg da. Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Alexander røpte seg jo litt når han grunnla valget sitt for kamera? "Når man luker ut en av de som er mest populær" Hvordan vet han at Mats er en av de mest populære guttene etter å så vidt ha sett og snakket med guttene? Jeg syns han VIRKER som en hyggelig kar, jeg. Han er jo ganske real og seg selv. Syntes nå jeg, da. (Vet spm. ikke var rettet mot meg.) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nesten helt sikker på at det er Mats, med mindre TV3 har klart å lure meg da. Skal han velge en gutt som må dra hjem og deretter få parteneren hans? Eller skal han bare splitte opp et par og få partneren? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Tror ikke de kan lure oss siden Mats ikke sitter på parseremonien i morgen liksom.. Endret 25. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skal han velge en gutt som må dra hjem og deretter få parteneren hans? Jepp. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nesten helt sikker på at det er Mats, med mindre TV3 har klart å lure meg da. Skal han velge en gutt som må dra hjem og deretter få parteneren hans? Eller skal han bare splitte opp et par og få partneren? Alexander får velge ei jente som partner. Og da må partneren til jenta reise hjem på dagen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Begynner å hate Nanna nå, bitch. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da var spoilerne sanne da. Mats måtte dra Likevel tror jeg han kommer tilbake. Det blir bedre TV med han. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mats måtte dra. F*** assa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå