The Fox Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Fader asz, synd Benedicte vant 150 000 ,- var ikke fortjent (min mening). Jeg skulle ønske Kevin (og lene) vant EDIT: Gleder meg til neste sesong Og kunne øsnke lyden til danske PH på tv3.no var fikset, får bare lyd i det ene øret :/ Endret 16. mai 2009 av The Fox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Neste sesong? ?? Ja, det må vel komme paradise hotel norge sesong 2, når paradise hotel danmark er på sesong 5... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må? Har det blitt annonsert da? Sverige har kun hatt 1 sesong. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Med tanke på suksessen Paradise Hotel Norge har hatt er jeg overbevist om at det blir en ny sesong. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Og hvem tror dere blir programleder da... Hmm, kan det være Petter? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må?Har det blitt annonsert da? Sverige har kun hatt 1 sesong. Så vanskelig du er azz Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sesong 2 med André i spissen hadde jo vært best! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er jeg vanskelig, for meg høres det ut som om du hadde skrevet at sesong 2 har blitt annonsert, noe som ikke er tilfelle. Hvis du sjekker på wikipedia så har de landene som har laget egne paradise hotel kun visst 1 sesong, usa har 2 men de ventet 4 år med å få til den, og det var grunnet at fox skulle starte en egen reality kanal og trengte flere serier å vise. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er jeg vanskelig, for meg høres det ut som om du hadde skrevet at sesong 2 har blitt annonsert, noe som ikke er tilfelle. Hvis du sjekker på wikipedia så har de landene som har laget egne paradise hotel kun visst 1 sesong, usa har 2 men de ventet 4 år med å få til den, og det var grunnet at fox skulle starte en egen reality kanal og trengte flere serier å vise. Danmark er jo snart ferdig med sin femte sesong? Er ikke dansk konsept vet du. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har jeg sagt noe om at det er ett dansk konsept? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Paradise Hotel var jo en braksuksess her i Norge. Om TV3 har litt sans for økonomi, skjønner de at de må lage en sesong til. Jeg er helt sikker på at de gjør det. Endret 18. mai 2009 av Olum Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Var det han Petter Pilgaard som vant paradise Hotel ? Xen sier det var han vi så på mcdonalds i byn. Rett før jeg kastet han på hodet ned trappene. Idioten gikk rundt i lokalet og maste i telefonen som om han eide stedet. Makan til uhøflig og frekk idiot. Endret 18. mai 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var han som vant ja, han vant sammen med Benedicte. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var han som vant ja, han vant sammen med Benedicte. Ah ok.. har ikke peiling jeg..Føler ikke med på sånne crappy show. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Idioten gikk rundt i lokalet og maste i telefonen som om han eide stedet.Makan til uhøflig og frekk idiot. wow, lett irritert eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var han som vant ja, han vant sammen med Benedicte. Ah ok.. har ikke peiling jeg..Føler ikke med på sånne crappy show. Hvorfor spør du ? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Idioten gikk rundt i lokalet og maste i telefonen som om han eide stedet.Makan til uhøflig og frekk idiot. wow, lett irritert eller? Var ikke den eneste som var irritert på han. Skal litt til før jeg gjør noe. bare litt.hehe Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Xen sier det var han vi så på mcdonalds i byn. Petter Pilgaard på McDonalds? Neppe. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Xen sier det var han vi så på mcdonalds i byn. Petter Pilgaard på McDonalds? Neppe. Var han men du mente sikkert at han er så høy på pæret og tror han er noe fordi han har vært med på et crappy tv program.hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå