Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Budsjettet fucker dette nok engang. Hadde det vært en mill skulle vi nok sett noen svette håndflater.

 

I den amerikanske versjonen var det snakk om 500 000 dollar, noe som faktisk kan forandre på livet til en eventuell vinner.

 

For meg var det bare pinlig å se en "troskapstest" for delinga av 300 000 kroner. Tar man de, blir man sett på som en grådig jævel av alle som følger med, og gevinsten holder ikke til noe særlig av verdi uansett.

Lenke til kommentar
Synes det var kjipt at ikke alle fikk stemme egentlig. Og hva skjedde med ryktet om Ida og Petter som så mange snakka om? Lurer på hvor det kom fra

Det kom fra "bloggen til André" noe som viste seg å være en fake blogg...ikke at vi ikke skjønte det da...

 

Hmm, ja daså. Noen som har sett bloggen til Negar? http://negarkhanparadise.blogg.no/ Skjekk headeren hennes :D

 

 

Haha, uff. hu ligner på ett nebbdyr ellerno slik.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor f.eks Iris, Nanna, Ida og Rune ikke var med i juryen?

Var de ikke med lenge nok?

Jeg mener det er fordi de ikke har vært inne sammen med Benedicte. Juryen består bare av de som kjenner til alle i finalen, noe annet hadde vært for dumt. De som røk ut tidlig vet jo ingenting om hvordan spillet har vært senere, og derfor ingen forutsetning til å velge et "verdig" vinnerpar.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor f.eks Iris, Nanna, Ida og Rune ikke var med i juryen?

Var de ikke med lenge nok?

Jeg mener det er fordi de ikke har vært inne sammen med Benedicte. Juryen består bare av de som kjenner til alle i finalen, noe annet hadde vært for dumt. De som røk ut tidlig vet jo ingenting om hvordan spillet har vært senere, og derfor ingen forutsetning til å velge et "verdig" vinnerpar.

 

Jeg tenkte den tanken selv. Yvonne, f.eks., har ikke grunnlag for å stemme på en verdig vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...