Prinz Poldi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Var det ingen som hadde sex på den norske? Ida og Rune hadde visstnok sex, skal vi tro VG Nett. Jeg så derimot aldri noe til det. Ellers var det litt jentekos. Ja, jeg lurte også på det. Det sto i den artikkelen at de viste rundt 40 sekunder av det, men jeg har aldri sett det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bare meg, eller har han ene i den danske verisjonen vært sammen/rotet med alle jentene? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Husker meget spesifikt en episode der jeg husker iris spurte "skal vi prøve" eller noe i den duren, så viste de kjapt et shot av øystein som laga en merkelig bevegelse oppå iris, der du så rumpeballa hans(altså ingen undertøy), så satser på at de hadde sex Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tror faktisk jeg husker når de "skulle" ha hatt sex. Men ikke spør meg hvilken episode osv. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Petter FTW! Yeah! Men han burde tatt de 300k også bare gitt benedicte 40-50k elns Danske skal visst bli tekstet etterhvert, eller sånn teletext ting. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bare meg, eller har han ene i den danske verisjonen vært sammen/rotet med alle jentene? Jepp, det diskuteres her. der du så rumpeballa hans(altså ingen undertøy), så satser på at de hadde sex Man så ikke rumpeballa hans, og han hadde på seg undertøy fram til nestsiste scene, etter det var det umulig å se. Dessuten sa Iris til VG Nett at de ikke hadde sex (uten at det beviser noe). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Petter FTW! Yeah! Men han burde tatt de 300k også bare gitt benedicte 40-50k elns Danske skal visst bli tekstet etterhvert, eller sånn teletext ting. Det var bra. Skjønner søren ingenting. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som veit hvorfor f.eks Iris, Nanna, Ida og Rune ikke var med i juryen? Var de ikke med lenge nok? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var nok fordi de ble sendt hjem. De som var i juryen hadde neppe reist tilbake til Norge. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fordi de var uinterresante, og Nanna var blitt kastet ut. Hun kunne ikke kommet inn igjen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes det var kjipt at ikke alle fikk stemme egentlig. Og hva skjedde med ryktet om Ida og Petter som så mange snakka om? Lurer på hvor det kom fra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vil si Rune var mer interressant enn f.eks Karita og Andre. Men er nok det Mikachu sier. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes det var kjipt at ikke alle fikk stemme egentlig. Og hva skjedde med ryktet om Ida og Petter som så mange snakka om? Lurer på hvor det kom fra Det kom fra "bloggen til André" noe som viste seg å være en fake blogg...ikke at vi ikke skjønte det da... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes det var kjipt at ikke alle fikk stemme egentlig. Og hva skjedde med ryktet om Ida og Petter som så mange snakka om? Lurer på hvor det kom fra Det kom fra "bloggen til André" noe som viste seg å være en fake blogg...ikke at vi ikke skjønte det da... Hmm, ja daså. Noen som har sett bloggen til Negar? http://negarkhanparadise.blogg.no/ Skjekk headeren hennes Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes det er greit at Petter og Benedicte vant, siden jeg ikke takler mobbe-Lene. Norsk Paradise havner nok midt på treet, kunne vært så utrolig mye bedre med de rette folkene. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Neimen, nå er PH over. Hva skal vi snakke om nå da? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Neimen, nå er PH over. Hva skal vi snakke om nå da? Den danske Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) SLIPP KULEN PETTER!! Sitter å koser meg med web tv edit: benedicte burde bruke pengene på nosejob! Endret 14. mai 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Litt seint nå, Overdox Nå som den norske er over kan dere ta turen over i dennye tråden om den danske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå