123321123321 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Produsentene forstår nok at uten Mats er ikke Paradise Hotel det samme, så de finner på en eller annen fiffig regel for å få han tilbake på hotellet igjen Jeg vet jo ingenting helt sikkert, men setter dette i spoilertags allikevel. Endret 25. mars 2009 av nwork Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det er hvertfall det vi får håpe på! Åssen skal Petter leke supermann alene? Endret 25. mars 2009 av TarmenMinIMunnenDin Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 så de finner på en eller annen fiffig regel for å få han tilbake på hotellet igjen Tja, de kan nok ta seg den friheten de vil. Husker jeg ble litt irritert da Rasmus kom tilbake i den danske versjonen i fjor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Spoiltertags folkens! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Genial fyr. Komme inn og spy over gulvet første dagen. GnoMiz, det er ikke sikkert at han ikke gadd å flytte seg. Du veit hvor fort spy kommer noen ganger Hehe joda, men han brakk seg litt før det kom, jeg hadde da løpt som faen vekk fra de andre. Jeg er ikke så noob som han da, pleier ikke å spy på fylla, har vel ikke gjort det på mange år. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller då Vegard eigentleg rauk ut, men som fekk bli berre på trass. Det var jo klart lagt opp til at han skulle lage drama. Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller då Vegard eigentleg rauk ut, men som fekk bli berre på trass. Det var jo klart lagt opp til at han skulle lage drama. Det var bare idiotisk da! Det ble for opplagt! Hadde jentene sagt at Odd Ivar skulle ut hadde han måtte dra på sekundet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nettopp kost meg med gårsdagens, må si det var storartet Folk slår seg mer løs og har det gøy, rett og slett, mens noen fortsatt tenker alt for mye spill, sutring og er selvopptatte. Maks driti ut han Alexander da, bråkjekk trønder som skal tøffe seg for de andre, men ender med å spy fullt gulvet midt blant de andre. Er vel ikke sånt som skaffer en respekt. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Genial fyr. Komme inn og spy over gulvet første dagen. GnoMiz, det er ikke sikkert at han ikke gadd å flytte seg. Du veit hvor fort spy kommer noen ganger Hehe joda, men han brakk seg litt før det kom, jeg hadde da løpt som faen vekk fra de andre. Jeg er ikke så noob som han da, pleier ikke å spy på fylla, har vel ikke gjort det på mange år. Hørte jeg studentcruise? .... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ok. Der mista jeg sansen for Nanna. Så episoden fra igår nå. Og hun tenker bare på spillet hele f* tiden. Lev livet heller. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før episoden kommer på web? rett etter sendinga på tv? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det Paradise Hotel på TV i dag? Evt. hvilke dager? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Denne trailer-Rune fremstår som en harrytass ifra min side. Noen som la merke til at han sa dette igår? "Jeg håper det blir noe puling her inne, det hadde vært kjempeålreit". Hvem sier noe sånt? Ikke nok med det, men måten han sa det på. Det hørtes jo mer ut som en type "Familien kommer på besøk, det blir kjempetrivelig"-setning. Haha. Jeg lo EDIT: Så på det en gang til. Jeg lo da óg Endret 25. mars 2009 av conflict Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det Paradise Hotel på TV i dag? Evt. hvilke dager? Mandag til torsdag. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skjønner ikke at alle klager på Nanna. Hun vil bare være der og slappe av og leve livet der, men det er ikke så lett når hun møter motgang hele tiden. Hun gjør det hun må for å bli. Siden Negar har fått immunitet, er hun ekstra utsatt. Når hun har fått såpass god kontakt med Negar, så ber hun henne om en tjeneste, så hun får bli på hotellet. Kan hende jeg bare ser slik på saken siden hun er min favoritt av jentene, men.. Synes forresten hun skulle blitt Drømmekvinnen! Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Mye bra og lese på nettet om deltakerne nå.. http://www.seher.no/808599/petter-pilgaard...ittet-i-fengsel Realitystjernen hadde nettopp fått en ny Audi av faren, og mener det hele var uflaks. Likevel endte han altså opp i kasjotten Det var uflaks? Kjører du for fort så er det jo fordi du trykker for hardt på gassen.. Petter fikk en ny audi av faren ja http://www.seher.no/807752/paradise-mats-s...isbeth-og-nansy haha Så hvem tror man på? Ida eller Rune? http://www.seher.no/808714/ida-nekter-for-paradise-sex - Det er bare sprøyt, fnyser Ida. http://www.seher.no/808096/her-er-aarets-forste-paradise-sex - Det har jeg ingen problemer med. Jeg tror Ida kanskje tenkte litt på kameraene, men brydde jeg meg ikke noe om det. Jeg er ikke mye sjenert sånn, sier han. Endret 25. mars 2009 av schizo- Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hørte jeg studentcruise? .... Hehe spøy ikke der da, men var ikke langt unna da Noen som vet hvor lang tid det tar før episoden kommer på web? rett etter sendinga på tv? Jeg sjekket kl 22:28 og da lå den dagens episode ute allerede! Så det kommer ut med en gang. Lenke til kommentar
makila Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg sjekket kl 22:28 og da lå den dagens episode ute allerede!Så det kommer ut med en gang. Hehe, kanskje fordi 22:28 er to min før episoden er ferdig på tv. Men det virker som det varierer endel. Noen episoder slippes på nettet halveis i episoden på TV'n. Lenke til kommentar
makila Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så hvem tror man på? Ida eller Rune? Rune, helt klart. Ida trøkker ut så mye bullshit. Hør hvordan hun snakker, hun har et meget sjeldent bitchy tonefall. Nei, Ida er jeg lei. Rune, finn en annen. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg lo så jævlig da petter ramsa opp alle uttrykka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå