Prinz Poldi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Og der hadde ikke Noor noe comeback. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bra at Petter er ærlig der men mister mer respekt av meg fordi han beviser at han var idiotisk i går. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hahaha, hun ble rett og slett litt eid Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er direkte latterlig at kun syv av de 16 deltakerne som har gått ut er i juryen. Hvis noen av deltakerne ikke hadde mulighet til å reise tilbake, eller TV3 er for lavbudsjetts, så burde det være en enkel sak å ordne videooverføring og stemming på den måten. Håpløst. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Bra at Petter er ærlig der men mister mer respekt av meg fordi han beviser at han var idiotisk i går. Ser ikke at han kan miste respekt pga en hvit løgn. Også, hvis han hadde sagt det i går hadde det blitt living hell. Peppep: Er så hjertens enig. Hele greia SKRIKER lav-budsjett. Endret 14. mai 2009 av Hegland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Helt sykt at f.eks Nanna som var så "populær" ikke kommer tilbake. Og haha, Eminem faktisk. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 eminem skaper stemningen men er det ikke de som røyk ut sist som har kommet inn igjen? eller er det jeg som tuller nå? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Den "vrien" blir vel at Triana vinner Synes det er litt dårlig at ikke alle deltakerene er der. Endret 14. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Herlig, en vri, det jeg har ventet på. Når det er sagt, så håper jeg bare på at Kevin vinner nå. Blir det Ida og Petter eller noe sånt som folk har postet her tidligere (grr) så ja, da blir jeg faktisk veldig sur. Den "vrien" blir vel at Triana vinner Haha. Da ler jeg bare. Det hadde faktisk vært litt gøy. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er så ripoff fra den første amerikanske sesongen at det er helt vilt. Hvis jeg ikke husker feil, sa programlederen akkurat det Triana sa nå rett før pausen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 men er det ikke de som røyk ut sist som har kommet inn igjen? Det stemmer. Ellers enig med Peppep, de andre deltagerne burde vært med på avstemningen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kanskje det er alle stemmene de får nå PLUSS stemmene til kameramenn osv. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå virker det som om Kevin og Lene stiller sterkest. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Enig med dere, alle burde vært med å stemt. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis de sender Ida inn igjen nå blir jeg deprimert. Lene har et poeng med Benedicte, hun har ikke hatt tid til å samle så mange negative poeng, men tror samtidig de fleste har en rettferdighetssant som ikke er helt med på at en som kom inn tre uker før slutt skal vinne. Jaja, fikk jo i hvert fall dagens dose Eminem, så da er det vel ikke så farlig hvem som vinner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå virker det som om Kevin og Lene stiller sterkest. Og vanligvis går det imot de som "virker" sterke eller de som "virker" til å ryke ut osv. TV3 gjør det ofte, prøver å hinte til noe også gjør de noe helt annet/det motsatte. Derfor frykter jeg veldig for sjansene til Kevin akkurat nå. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hadde vært rått viss Ida kom nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå