Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er direkte latterlig at kun syv av de 16 deltakerne som har gått ut er i juryen. Hvis noen av deltakerne ikke hadde mulighet til å reise tilbake, eller TV3 er for lavbudsjetts, så burde det være en enkel sak å ordne videooverføring og stemming på den måten. Håpløst.

Lenke til kommentar
Bra at Petter er ærlig der men mister mer respekt av meg fordi han beviser at han var idiotisk i går.

Ser ikke at han kan miste respekt pga en hvit løgn. Også, hvis han hadde sagt det i går hadde det blitt living hell.

 

Peppep: Er så hjertens enig. Hele greia SKRIKER lav-budsjett.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Herlig, en vri, det jeg har ventet på. Når det er sagt, så håper jeg bare på at Kevin vinner nå. Blir det Ida og Petter eller noe sånt som folk har postet her tidligere (grr) så ja, da blir jeg faktisk veldig sur.

 

Den "vrien" blir vel at Triana vinner :)

 

Haha. Da ler jeg bare. Det hadde faktisk vært litt gøy. :D

Lenke til kommentar

Hvis de sender Ida inn igjen nå blir jeg deprimert. Lene har et poeng med Benedicte, hun har ikke hatt tid til å samle så mange negative poeng, men tror samtidig de fleste har en rettferdighetssant som ikke er helt med på at en som kom inn tre uker før slutt skal vinne. Jaja, fikk jo i hvert fall dagens dose Eminem, så da er det vel ikke så farlig hvem som vinner.

Lenke til kommentar
Nå virker det som om Kevin og Lene stiller sterkest.

 

Og vanligvis går det imot de som "virker" sterke eller de som "virker" til å ryke ut osv. TV3 gjør det ofte, prøver å hinte til noe også gjør de noe helt annet/det motsatte. Derfor frykter jeg veldig for sjansene til Kevin akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...