Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Har tilbrunget mange sommerhelger og noen vinterhelger med Petter i over 8 år, så jeg synes det kvalifiserer til litt mer enn vet om han ;)

Heldigvis har vi noe som heter fortid i grammatikken vår. Du kjente ham. Har du ikke pratet med noen på 12 år blir presens litt i drøyeste laget.

Forøvrig synes jeg ikke det er noe å skryte av å ha kjent ham for 12 år siden. Han er virker som en morsom fyr, men han er jo bare kjent for å ha blitt plukket ut til å delta i et realityprogram og vært med der. Ingen gigantisk bedrift, med andre ord. Kjendisdyrkelse er latterlig nok når det faktisk er snakk om kjendiser som har utrettet noe, men hvis kjendisene ikke engang har gjort det...

Herregud da, det må jo være lov å si det hvert fall. Synes ikke hun har skrytt av det akkurat, når vi først snakker om Petter og Paradise Hotellll, hvorfor ikke nevne det? Gush. Petter er uansett en stilig type som jeg kan tenke meg var ganske lik når han var 19.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tilbrunget mange sommerhelger og noen vinterhelger med Petter i over 8 år, så jeg synes det kvalifiserer til litt mer enn vet om han ;)

Heldigvis har vi noe som heter fortid i grammatikken vår. Du kjente ham. Har du ikke pratet med noen på 12 år blir presens litt i drøyeste laget.

Forøvrig synes jeg ikke det er noe å skryte av å ha kjent ham for 12 år siden. Han er virker som en morsom fyr, men han er jo bare kjent for å ha blitt plukket ut til å delta i et realityprogram og vært med der. Ingen gigantisk bedrift, med andre ord. Kjendisdyrkelse er latterlig nok når det faktisk er snakk om kjendiser som har utrettet noe, men hvis kjendisene ikke engang har gjort det...

Herregud da, det må jo være lov å si det hvert fall. Synes ikke hun har skrytt av det akkurat, når vi først snakker om Petter og Paradise Hotellll, hvorfor ikke nevne det? Gush. Petter er uansett en stilig type som jeg kan tenke meg var ganske lik når han var 19.

Selvfølgelig. Folk må få si det de vil, men ifølge samme logikk må jeg få lov til å si ifra hvordan jeg mener de fremstår. Men jeg gidder ikke hijacke tråden lenger med flisespikking rundt denne bagatellen.

Aaaadios.

Lenke til kommentar

Håper ihvertfall ikke Petter vinner, da er dette gjort av TV3. Greit nok at det var bra planlagt av Lene og Kevin å reagere sånn under "oppgaven", men jeg får uansett følelsen av at Petter aldri skulle få lov å ryke før finalen der og TV3 hadde sikkert kommet opp noe sjokkerende om William og Therese ikke hadde tatt hånden på kysta. Også måten Petter ble reddet av Andre når han ble stemt ut. Syns det er kjipt at han står i finalen egentlig etter det, menmen.

Ja, Noor overreagerer men det er jo sant at han tok det opp med Lene og at hun sikkert ikke hadde fått Noor ut uten det. Petter kan være litt mer mann og bare komme å si det rett ut til Noor at blabla, det er et spill, blabla. Petter virker som en kjip person til meg nå egentlig, og håper så JÆVLIG Kevin vinner nå. Selvom jeg hater Lene til de grader, så driter jeg i om det betyr at Lene også vinner samtidig. Kevin for the fucking win! Gleder meg egentlig til finalen i kveld. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...