Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.
Fylles i papirformer ca halvfulle.
Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.
Ha på glasur når de er kjølnet ned.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Har tilbrunget mange sommerhelger og noen vinterhelger med Petter i over 8 år, så jeg synes det kvalifiserer til litt mer enn vet om han ;)

Heldigvis har vi noe som heter fortid i grammatikken vår. Du kjente ham. Har du ikke pratet med noen på 12 år blir presens litt i drøyeste laget.

 

Forøvrig synes jeg ikke det er noe å skryte av å ha kjent ham for 12 år siden. Han er virker som en morsom fyr, men han er jo bare kjent for å ha blitt plukket ut til å delta i et realityprogram og vært med der. Ingen gigantisk bedrift, med andre ord. Kjendisdyrkelse er latterlig nok når det faktisk er snakk om kjendiser som har utrettet noe, men hvis kjendisene ikke engang har gjort det...

Lenke til kommentar
Synes de har vært flinke jeg . de har jo blottlagt seg selv på alle områder som er mulig for et menneske :)

 

Så kom ikke her å si de ikke har utrettet noe Kalinken ;)

Jeg sier ikke at de ikke har utrettet noe som helst. Det jeg sikter til er at de ikke har utrettet noe stort. Jeg kan til en viss grad skjønne kjendisdyrkelse hvis det er snakk om mennesker som har grunnlagt forretningsimperiumer, revolusjonert sitt felt eller overkommet gigantiske utfordringer. Dette er mennesker som jeg skjønner fascinasjonen for, men folk som kun har deltatt i reality-serier stiller på mange måter ikke i den samme klassen.

 

Ikke misforstå, jeg nyter Paradise'n min like mye som de andre her i tråden, men jeg ser ikke på dem som er med i programmet som noe annet enn helt vanlige mennesker. Og jeg har ikke for vane å skryte av helt vanlige mennesker jeg kjente for 12 år siden.

Lenke til kommentar
William sier han selv sa opp jobben, men det står fortsatt "butikkmedarbeider"

 

Så vel litt bedre ut enn "arbeidsledig" tenker jeg. Og en butikkmedarbeider er jo fremdeles en butikkmedarbeider selv om han eller hun er arbeidsledig. En finansrådgiver er fremdeles en finansrådgiver, og en lærer er fremdeles lærer - uavhengi av om vedkommende har arbeid i bransjen for øyeblikket.

Lenke til kommentar
William sier han selv sa opp jobben, men det står fortsatt "butikkmedarbeider"

 

Så vel litt bedre ut enn "arbeidsledig" tenker jeg. Og en butikkmedarbeider er jo fremdeles en butikkmedarbeider selv om han eller hun er arbeidsledig. En finansrådgiver er fremdeles en finansrådgiver, og en lærer er fremdeles lærer - uavhengi av om vedkommende har arbeid i bransjen for øyeblikket.

 

Det stemmer.

 

Hos Kevin varierer det jo mellom "kokk" og "frisør" og "frisørlærling".

Det som stemmer er vel at han er Kokk, men skal ta fagbrev/svennebrev som frisør ;o

Lenke til kommentar
butikkmedarbeider er jo fremdeles en butikkmedarbeider selv om han eller hun er arbeidsledig. En finansrådgiver er fremdeles en finansrådgiver, og en lærer er fremdeles lærer - uavhengi av om vedkommende har arbeid i bransjen for øyeblikket.

 

I mine auge er læraren framleis lærar, og finansrådgjevaren framleis finansrådgjevar fordi det er det vedkommande er utdanna til. Ein utdannar seg ikkje til å vera butikkmedarbeidar, då dette nærast er ein strøjobb eller deltidsjobb. Ein som var butikkmedarbeidar i går, kan vera bryggesjauar i dag.

 

Det forbausar meg imidlertid ikkje at heile Paradise-gjengen har daglege virke som bartender/butikkmedarbeidar/resepsjonist... det verkar jo ikkje akkurat som om nokon av dei er interessert i bøker.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Men det er kanskje like greit. Det ville aldri ha blitt bra TV å hive inn ein gjeng med smarte studentar. Då er det betre å køyre på med air-heads som Noor og Ida, og meatheads som Rune. Kast inn ein kakse frå Bærum, ei jente med guttekropp frå Tønsberg og eit monster frå Tromsø - Jau DÅ har du underhaldande TV.

Lenke til kommentar

Det skal endel til å bli plukket ut også . for det er alltid sære personlighetstrekk som passer seg utrolig bra i slike reality programmer. de blir gjerne plukket ut

 

Husker at de som søkte på farmen gjerne måtte være kverulanter og vanskelig :p slik tror jeg det er for de fleste realityserier. de deltagerne som skaper dramascener , eller skaper god stemming blir gjerne grunnlaget for at folk vil se mer av serien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...