Gresskar Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vinner Petter blir jeg lei meg...Det var utrolig teit gjort av han å la Andre gå ut for å redde han, så Petter og Bennedicte er de mest uverdige vinnerne (med tanke på at hun har vært der i litt over 1 uke). Håper Kevin og Lene vinner og at Kevin tar pengene! Forresten har ikke Petters famile mye penger han får bruke? Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Værre en negar? Soleklart. Negar var naiv og dum, men ikke den klysa som Noor er. Greit nok, Negar tråkket i grøten et par ganger, men Noor bor i grøten, finner ikke et mer irriterende menneske enn hun der. Både Kevin og Petter er greie kandidater, litt usikker, men tror jeg lener mot Kevin. Litt skuff av Petter nå i avslutningen, og Kevin har tatt det hele med knusende ro, det skal han ha. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vinner Petter blir jeg lei meg...Det var utrolig teit gjort av han å la Andre gå ut for å redde han, så Petter og Bennedicte er de mest uverdige vinnerne (med tanke på at hun har vært der i litt over 1 uke). Håper Kevin og Lene vinner og at Kevin tar pengene! Forresten har ikke Petters famile mye penger han får bruke? Jeg håper heller ikke at Petter vinner. Da ville Andrè ha driti seg skikkelig ut egentlig. Petter har sagt opp jobben og bor hjemme nå. Han får også lommepenger av faren, så jeg tror nok familien har nok av penger, i hvertfall om Petter fremdeles druser 8000 på champis hver helg Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Familien har vel mye penger men lite kjærlighet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Alle folka kom vel ikke inn til dem? Jeg så ihvertfall ikke Rune, Ida, Øystein, Yvonne, Nanna, Iris.... Anyways, jeg mener både Petter og Kevin er verdige vinnere. Lykke til begge to Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da synes jeg det egentli var enda mer dårlig gjort av han å la Andre gå (ikke det at jeg likte Andre noe særlig ), hvorfor skal han da vinne..han trenger jo egenlti ikke pengene.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper at Kevin vinner. Petter har jo massevis av penger i kontoen. Jeg tror ikke han tenkte på pengene da han søkte. Har petter i det hele tatt flørtet med en jente eller noe ?(eller bruker han den samme unnskyldingen, "jentene holder ikke nivå der). Jeg hadde fort tatt en eller to der, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Petter er vel der hovedsaklig fordi det er gøy og han vil at hele Norge skal kjenne trynet hans. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, Noor har fem tusen venneforespørsler på facebook Fem tusen er maks venner som er tillatt. Jeg er ikke noen storfan av Lene, så jeg holder en knapp på Petter. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper fortsatt at Petter vinner. Noor lager jo bare drama, kan hun ikke bare skjønne at hun er ute. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) De jeg håper på vinner imorra er Kevin og Lene. Petter fortjener vel også å vinne, men det at han ikke bare legger kortene på bordet og sier at han var medskyldig i at Noor gikk ut, irriterer meg. I tillegg har han Benedicte som partner. Noor synker så lavt at det er flaut å se på. Bra hun hvertfall ikke vinner. Endret 13. mai 2009 av Panic Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som skal på Luux og se på finalen sammen med deltakerne? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Alle folka kom vel ikke inn til dem? Nei. Petter har jo massevis av penger i kontoen. Jeg tror ikke han tenkte på pengene da han søkte. Det var vennene hans som meldte han på. (eller bruker han den samme unnskyldingen, "jentene holder ikke nivå der). Jeg hadde fort tatt en eller to der, for å si det på den måten. Unnskyldning? Petter har tydeligvis litt høyere krav enn deg. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tror ikke Petter var helt klar over at han hadde hintet såpass/at han ikke hadde lagt så mye i det egentlig. Er hvertfall det jeg tror da. Håper at Petter og Ida vinner jeg, håper hun kommer inn imorgen =) Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dumt for Petter at han må stå med Bendicte i finalen, men jeg håper forsatt at han vinner hele dritten Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HVA FAEN går det av Noor? "Ryke ut på en så utrolig forbanna FEIG måte" Det er da sånn mange deltagere har røket ut, hvorfor er det ekstra teit for henne? Faens fjortisstrynet med hengepupper.... Lenke til kommentar
pimpim Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Håper virkelig Petter vinner jeg. Sett denne hos P3 - Petter får tarmen sin rensket? Paradise-Petter i Rollebytet (video i bunn av siden) Endret 13. mai 2009 av pimpim Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kjenner Petter jeg, riktig nok ikke pratet med han på 12 år ca + - Men det er jaggu utrolig å se at han ikke har forandret seg en dritt på de 12 årene. Samma holdning, samma humor, samma oppførsel +++ Riktig nok var han liten og spinkel den gangen da, så akkurat der har det jo skjedd litt. Håper ikke han vinner. Kan også bekrefte at det er ikke mangel på penger hos den gutten Lenke til kommentar
thamule Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Kan også bekrefte at det er ikke mangel på penger hos den gutten Petter PilgaardFødt: 1980 Skatteår: 2007 Postnummer/sted: 1369 Stabekk Skattekommune: Bærum Inntekt: 255 074 Formue: 0 Skatt: 83 429 Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan også bekrefte at det er ikke mangel på penger hos den gutten Petter PilgaardFødt: 1980 Skatteår: 2007 Postnummer/sted: 1369 Stabekk Skattekommune: Bærum Inntekt: 255 074 Formue: 0 Skatt: 83 429 Han får mye av faren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå