schizo- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Nope, hvis du vil vite hvordan man ser det, kan jeg sende en pm. Kan du sende meg en pm også? Om noe spoiler greier og at man kan se det på facebook osv. EDIT: Drit i det fant det ut når jeg leste litt videre Endret 24. mars 2009 av schizo- Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva alle har imot Nanna. Jeg synes hun er en virkelig søt jente. Hun er virkelig en bitch som gjør alt hun kan for å manipulere folk til å bli på hennes lag. Et par krokodilletårer og litt sutring er ikke nok for å overbevise meg når man har sett oppførselen tidligere. Forresten, er det noen som vet om det kommer inn enda flere nye deltakere denne uken? Hørte rykter om det tidligere... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 schizo: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13397839 Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 schizo: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13397839 Så det etterpå hehe Drev og leste igjennom hele tråden nå siden jeg bare hadde svart på slutten tidligere Nå var jo Kevin den av guttene som var mest frempå under "speedaten", virket det som. Han var vel bare seg selv, prøver og være frampå og morsom.. Kjedelig at Leppa likte det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Men altså.. om Negar (??) får immunitet vil hun vel ikke gå mot Kevin? Da kan hun jo bruke immuniteten sin til å presse en annen jente ut.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror ikke Mrs. Leppa får noe immunitet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gleder meg til guttene skal velge hvem de vil være på rom med og leppa står der alene jeg Mohahahhahaha Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) "drømmekvinnen suger, sånn er det" -Nanna Endret 24. mars 2009 av schizo- Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hun nye er så jævlig stygg. Hvem faen vil ha sånne lepper. Nanna er fæl g. Stygg og manipulerende. Endret 24. mars 2009 av Attityd Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nanna er herlig:) Synd at hun får så mye motgang. Skjønner hva folk mener med at hun syter litt mye da. Negar var forferdelig og ingen vil ha Noor der! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 wtf ? Drømmekvinnen?? Å fy faen..... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Fredning av Negar, hurra. Det blir moro med litt spenning på torsdag. Endret 24. mars 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fredning av Negar, hurra. Det blir moro med litt spenning på torsdag. Spenningen er når en av guttene må stikke. Negar er jo forhåpentligvis rett ut så det blir bare morro:) Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Alle guttene har sagt de ikke liker Negar også gjør de henne til drømmekvinnen? Torsdag blir shit, det er jo lagt opp til at begge de 2 nye blir... Og visst det vi fikk se av Ida og Rune var den såkalte sexen så har tv3 sensurert det alt for mye... Men skal si Ida hadde større pupper enn det så ut som med bh.. Endret 24. mars 2009 av schizo- Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Negar har ekle lepper. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Fra det jeg har leste tidligere av spoilere her i tråden, og ut i fra reaksjonen til jentene fra i dag ser det ut som spoileren er korrekt egentlig. Endret 24. mars 2009 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nye folk no igjen? Fææææn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fra det jeg har leste tidligere av spoilere her i tråden, og ut i fra reaksjonen til jentene fra i dag ser det ut som spoileren er korrekt egentlig. Kom fram til det samme jeg også. Litt skuffende. Uansett, jentene var damn hot når de fremførte. Negar er langt i fra drømmedama, men var den som tok helt av. Egentlig greit at hun vinner den. Blir spennende på torsdag med utvelgelsen. Morgendagen blir litt særere, da jeg vet utfallet. Håper at det jeg vet, er bullshit, som tv3 bevisst har lagt i hendene på oss. Men men, vi får se. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tvilsomt, hørte noe om at x skulle komme tilbake fordi det var så urettferdig måte eller noe, dette var riktignok en veldig dårlig kilde, uten bevis... Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Selv om Negar har litt hovne lepper så må jeg si, det rykket i buksen. hun er faen selvsikker! Ellers er Lene jævlig deilig. Nanna sutrer. Iris er deilig hun og, men mangler kanskje litt selvtillit. Kunne vært litt mer livlig med fordel! Og jeg synes Ida var jævlig heit i dag, hadde lett grust hun ned i sengen^^ Tvilsomt, hørte noe om at x skulle komme tilbake fordi det var så urettferdig måte eller noe, dette var riktignok en veldig dårlig kilde, uten bevis... Ingen tvil om at xxx kommer tilbake. H*n har tv-tekke og er rett og slett dritkul. Men bra tv at det paret splittes Endret 24. mars 2009 av AzureDragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå