Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva alle har imot Nanna. Jeg synes hun er en virkelig søt jente.

Hun er virkelig en bitch som gjør alt hun kan for å manipulere folk til å bli på hennes lag. Et par krokodilletårer og litt sutring er ikke nok for å overbevise meg når man har sett oppførselen tidligere.

 

Forresten, er det noen som vet om det kommer inn enda flere nye deltakere denne uken? Hørte rykter om det tidligere...

Lenke til kommentar

Alle guttene har sagt de ikke liker Negar også gjør de henne til drømmekvinnen?

Torsdag blir shit, det er jo lagt opp til at begge de 2 nye blir...

 

Og visst det vi fikk se av Ida og Rune var den såkalte sexen så har tv3 sensurert det alt for mye...

 

Men skal si Ida hadde større pupper enn det så ut som med bh..

Endret av schizo-
Lenke til kommentar
Fra det jeg har leste tidligere av spoilere her i tråden, og ut i fra reaksjonen til jentene fra i dag ser det ut som spoileren er korrekt egentlig.

 

Kom fram til det samme jeg også. Litt skuffende.

 

Uansett, jentene var damn hot når de fremførte. Negar er langt i fra drømmedama, men var den som tok helt av. Egentlig greit at hun vinner den. Blir spennende på torsdag med utvelgelsen. Morgendagen blir litt særere, da jeg vet utfallet. Håper at det jeg vet, er bullshit, som tv3 bevisst har lagt i hendene på oss. Men men, vi får se.

Lenke til kommentar

Selv om Negar har litt hovne lepper så må jeg si, det rykket i buksen. hun er faen selvsikker! Ellers er Lene jævlig deilig. Nanna sutrer. Iris er deilig hun og, men mangler kanskje litt selvtillit. Kunne vært litt mer livlig med fordel! Og jeg synes Ida var jævlig heit i dag, hadde lett grust hun ned i sengen^^

 

Tvilsomt, hørte noe om at x skulle komme tilbake fordi det var så urettferdig måte eller noe, dette var riktignok en veldig dårlig kilde, uten bevis... :p

Ingen tvil om at xxx kommer tilbake. H*n har tv-tekke og er rett og slett dritkul. Men bra tv at det paret splittes

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...