thamule Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Margrethe meinte det var urettferidg att ho vart valgt i steden for Benedikte. Men ho valgte Petter framfor f.eks. Andrè. Jævla bitch! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Spørsmålet var ikke hvem som hun trodde var ansvarlig for at hun ble sendt hjem, det var hvem som fortjente å vinne mest. Bare fordi Petter snakker for gruppa får han fyken. Alle som har hodet ut av ræva ser at han fortjener å vinne hundre ganger mer enn Andre. Nei dette var en skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forbanna drittkjerring av en bergenser. Fy faen. Har ikke ord. Vel, paypack time vettu. Spill er et spill. Nå håper jeg Kevin vinner, det lønner seg å være grei der inne Lenke til kommentar
trondrm Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 What goes around comes around! Lenke til kommentar
TG10 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Idiotisk tvist.. Ingen vil ha henne der, så de gir henne muligheten til å sende hjem Petter? Mistet nettopp all sympatien for henne. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kevin har jo tatt godt i mot og blitt godt kjent med alle der inne. Ser ut som det betaler seg. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det som overrasket mest var at vi fikk vite det før pausen faktisk kom. Endret 11. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor liker folk Petter egentlig? En 29 år gammel umoden fjortiss... Kevin <3 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Bra at noen "turte" det, well played Margrethe. Nå vinner Kevin! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forbanna drittkjerring av en bergenser. Fy faen. Har ikke ord. Vel, paypack time vettu. Spill er et spill. Nå håper jeg Kevin vinner, det lønner seg å være grei der inne Petter har vel ikke vært så ille? Han er uansett mer verdig enn både William og Andre. Latterlig av Margrete. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Petter og Lene sendte Noor ut, så he had it coming! Digga meg faktisk litt, selv om Petter er jævelig fet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, er jævla fett når folk har mot til å sende hjem Petter. Det der var + i boka Margrethe. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kjenner jeg var lei av Petter nå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 TV3 klarte nok en gang å halvveis avsløre hva som skjer, så dette kom ikke som et sjokk. Likevel, deilig at de som har spamma ned tråden om at Petter vinner ikke fikk rett. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Han begynte å bli litt old news med den umodne humoren, ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forbanna drittkjerring av en bergenser. Fy faen. Har ikke ord. Vel, paypack time vettu. Spill er et spill. Nå håper jeg Kevin vinner, det lønner seg å være grei der inne Petter har vel ikke vært så ille? Han er uansett mer verdig enn både William og Andre. Latterlig av Margrete. Nei, men uansett. Petter syns jeg har vært den kuleste karen der inne med Kevin og Ida. Men syns det er uansett fett når man får action, Petter var jo aldri så grei mot Margrethe da Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Irriterer meg at både Noor og Margrethe er så forbanna dårlige tapere at de ikke svarer ordentlig på spørsmålet. All sympatien jeg hadde for Margrethe forsvant merker jeg. For en usmakelig avgjørelse. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dumt at Petter røyk, men håper Kevin vinner nå. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Spørsmålet var ikke hvem som hun trodde var ansvarlig for at hun ble sendt hjem, det var hvem som fortjente å vinne mest. Bare fordi Petter snakker for gruppa får han fyken. Alle som har hodet ut av ræva ser at han fortjener å vinne hundre ganger mer enn Andre. Nei dette var en skikkelig nedtur. Selvfølgelig vinner ikke André fremfor f.eks. Kevin. Blant annet skal alle de andre deltakerne tilbake og stemme på hvem de vil skal vinne, tror du André får én stemme der? Neppe. Jeg er enig i at Petter var mer verdig enn André, men ettersom André ikke har sjans til å vinne whatsoever, og jeg foretrekker Kevin som vinner fremfor Petter, så var dette perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå