PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forstår meg ikke på at folk kan bli sinte fordi Petter og Lene valgte å få ut Noor. DET ER ET SPILL. Ikke jeg heller synes det var greit at Noor røk ut jeg,.skulle helst ha sett Lene ryke ut da,.men men,. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ser for meg at det er en av de "hovedpersonenen" som vinner. Margrethe feks, vinner IKKE. Det er bare så typisk... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Andre er verdiløs med tanke på underholdningen. Rett og slett en kjedelig type. Han ble jo egentlig stemt ut, men det ble i stedet en stygg tvist der Øystein måtte dra og han fikk en fredning, og siden har han sjanglet med, uten å tilføre en dritt til gruppa. Det har generelt vært dårlig nivå på de nye gjestene med tanke på å tilføre noe nytt til hotellet. Personlig syntes jeg William har bidratt endel. Forresten, Hvorfor er Karita og Mats på slutten av ukens trailer?? Endret 11. mai 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Andre er verdiløs med tanke på underholdningen. Rett og slett en kjedelig type. Han ble jo egentlig stemt ut, men det ble i stedet en stygg tvist der Øystein måtte dra og han fikk en fredning, og siden har han sjanglet med, uten å tilføre en dritt til gruppa. Det har generelt vært dårlig nivå på de nye gjestene med tanke på å tilføre noe nytt til hotellet. Personlig syntes jeg William har bidratt endel. Forresten, Hvorfor er Karita og Mats på slutten av ukens trailer?? Ikke kødd med meg a?Ikke si de er tilbake a? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 De var på slutten av traileren hvertfall... http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21658 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 De var på slutten av traileren hvertfall...http://www.tv3.no/content/blogcategory/129...p;videoid=21658 Æsj ass hva f*** gjør de der a,.pell dem vekk a, hvor mange ganger skal Mads komme tilbake a,. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 De skal vel spørre deltakerne ut, litt som pandoras eske. Har ihvertfall vært noe slikt på den danske og amerikanske utgaven tidligere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vet aldri hva TV3 gjør da. Plutselig bytter de ut Petter og Kevin for Karita og Ivonne. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 De skal vel spørre deltakerne ut, litt som pandoras eske. Har ihvertfall vært noe slikt på den danske og amerikanske utgaven tidligere. Regner med det er noe sånt ja. Det kommer ikke flere inn på Paradise Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Personlig syntes jeg William har bidratt endel. Enig, William er et hederlig unntak. Forresten, Hvorfor er Karita og Mats på slutten av ukens trailer?? Alle deltakerne som har vært med kommer sikkert tilbake for å stemme eller noe. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Personlig syntes jeg William har bidratt endel. Enig, William er et hederlig unntak. Forresten, Hvorfor er Karita og Mats på slutten av ukens trailer?? Alle deltakerne som har vært med kommer sikkert tilbake for å stemme eller noe. Sikkert noe sånt ja. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jepp, var det jeg og tenkte. Det kan umulig komme nye deltakere i finaleuken. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tipper Petter vinner, sammen med Benedicte eller noe. Kevin gjør vell alt han kan for å få ut Lene nå tenker jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis Benedicte vinner begynner jeg å gråte. Det hadde vært så altfor uforntjent. Hun er plagsom Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Når går det på TV? Starter halv 10 på mandag-Torsdag Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det noen som skal til Oslo og se finalen med deltakerne? Og kanskje gi Lene en bitchslap? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har du ikke fulgt med på serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå