AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tv3 reklamen på tv, gjetter jeg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tror ikke tv3 prøver å lure oss seere, men at de rett og slett greier å drite seg ut igjen,. håper Peter ryker ut og at Kevin vinner hele shitten,. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor håper du Petter ryker? Han som gjør hele Paradise morsomt spør du meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ikke så mye morro igjen nå lengre, mest taktikk og lureri frem til finalen. Endret 11. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg håper innderlig at Petter går ut og Kevin vinner:) Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?! Det at Petter og Lene valgte å sende hjem Noor var rett og slett feigt...jeg liker selv ikke Noor i det hele tatt, men hun fortjener mye mer å være i finalen enn Bennedicte som nettopp kom inn på hotellet.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor håper du Petter ryker? Han som gjør hele Paradise morsomt spør du meg. Han er morsom til tider, betyr ikke at han skal vinne for det, alle tror han skal vinne, så hadde vært digg om han røk ut,. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det lenge til det er ferdig? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Finaleuken starter vel i dag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det lenge til det er ferdig? Finale på torsdag visst jeg har skjønt det riktig,. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?! Det virker som om det er dette som er Petter-haternes eneste poeng, at han ikke liker damene der. Vær så snill da. Petter er en herlig fyr, ihvertfall i forhold til mange av de andre amøbene som har vært på hotellet. Og at du tar parti med Noor er rett og slett latterlig. Det er ingenting galt med å være lur. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som vet hvordan denne uka blir? Er det noen som går ut hver dag denne uka eller hvordan blir det? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som vet hvordan denne uka blir? Er det noen som går ut hver dag denne uka eller hvordan blir det? Noen skal ut ikveld ihvertfall,. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jaok, er det en gutt håper jeg det blir Andre. Synes han har fortjent minst å vinne av guttene som står igjen nå Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha enig i det, tenk om han vinner hele shitten haha,. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, hadde tatt seg ut om han vant. Synes hele fyren er litt spesiell. Plutselig så var han omtrent borte fra programmet i fire episoder. Så han kanskje til sammen 2 min i løpet av en hel uke. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Andre er verdiløs med tanke på underholdningen. Rett og slett en kjedelig type. Han ble jo egentlig stemt ut, men det ble i stedet en stygg tvist der Øystein måtte dra og han fikk en fredning, og siden har han sjanglet med, uten å tilføre en dritt til gruppa. Det har generelt vært dårlig nivå på de nye gjestene med tanke på å tilføre noe nytt til hotellet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jepp, enig der. Det eneste han bidro med som var moro var når han mista tanna si. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 han har jo sjarm da haha,. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg håper innderlig at Petter går ut og Kevin vinner:) Jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker Petter, han er rett og slett kvalm! Sier hele tid hvor lite attraktiv damene er, kanskje han bør se seg selv i speilet?! Det at Petter og Lene valgte å sende hjem Noor var rett og slett feigt...jeg liker selv ikke Noor i det hele tatt, men hun fortjener mye mer å være i finalen enn Bennedicte som nettopp kom inn på hotellet.. At Petter sier at alle damene der inne ikke er attraktive eller hans type er jo hans mening, og svar på spørsmål han får fra produsenten. Det var ikke feigt at Lene og Petter fikk ut Noor. Alle var klare på at nå er det spill, så hva hadde de forventet? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forstår meg ikke på at folk kan bli sinte fordi Petter og Lene valgte å få ut Noor. DET ER ET SPILL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå