mikaragua Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Bruk spoilertråden til å fortelle hvem som vinner, plz. Endret 9. mai 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fikk en klem av Paradise-Petter i går Det va kos. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Petter som manipulerende sjefs-figur, den var ny Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg traff Lene ute i natt Må si at hu ser mye penere ut i virkeligheten enn på tv. ...og jeg fikk en klem av henne Hun solgte vel ikke kebab? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg traff Lene ute i natt Må si at hu ser mye penere ut i virkeligheten enn på tv. ...og jeg fikk en klem av henne Hun solgte vel ikke kebab? haha. Jepp -Noe som tyder på at hun sikkert ikke er vinneren Endret 10. mai 2009 av JFM Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg traff Lene ute i natt Må si at hu ser mye penere ut i virkeligheten enn på tv. ...og jeg fikk en klem av henne Hun solgte vel ikke kebab? haha. Jepp -Noe som tyder på at hun sikkert ikke er vinneren Man får ikke jobb dersom man vinner. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Var ikke helt det jeg mente. Men det er ikke så nøye Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Lurer veldig på hva en sang i Paradise heter. Hvis dere gidder å gå på http://www.tv3.no/paradisehotel og gå på Episode 36, så lurer jeg på hva sangen som starter på 15:06 heter! Takker for svar! Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ifølge TrackID er det Copyright feat. Tasita D'mour - Free. Er ikke så mye vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk for hjelpen, men dessverre var det ikke riktig. Er vel ikke nødvendig å være spydig heller, har faktisk prøvd selv å finne ut hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tror ikke han prøvde på å være spydig. Men bare google lyrics, så finner du fort ut hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tror ikke han prøvde på å være spydig. Men bare google lyrics, så finner du fort ut hvilken sang det er. Er ikke lyrics på låta, så da er det jo litt vanskeligere. Og nei, jeg prøvde ikke å være spydig. Tydeligvis var det jo vanskeligere enn jeg skulle ha det til også, ettersom jeg kom opp med feil sang Og bare sånn, for the record; Hun. Ikke han Lenke til kommentar
huggy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Må nesten le litt av hele dette ''Ida og Petter'' ryktet. Folk har da gnålet om det siden starten, så må innrømme det var bra at det ikke stemte Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ok, jeg skjønner Ja, det var vanskelig. Lurer på om sangen er lagd spesielt for Paradise Hotel, men finner den ikke på det nye Paradise-albumet heller. Mener imidlertig å huske at jeg har hørt den med tekst også. Hvis noen har noe mer peiling på dette, kom med det! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har sett reklamen for paradise hotel i dag? Mener jeg hørte Petter si takk for meg eller noe sånt.. TV3 klarer igjen å spoile... Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan liksom ikke se noen annen grunn til at Lene griner heller.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har sett reklamen for paradise hotel i dag? Mener jeg hørte Petter si takk for meg eller noe sånt.. TV3 klarer igjen å spoile... Jeg tror han sa "lykke til" eller noe. Men alle sitter jo og griner! :O Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan jo hende at TV3 faktisk lurer oss, prøver å få oss til å tro at Petter drar. You never know Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvor ser dere at de griner? Fant ikke noe "dette skjer uke 10" på tv3.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå