Nymph Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hahahah.. Men seriøst, hva har hu gjort da? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Klipp av Negar Khan som vi ikke fikk sett på TV! Endret 24. mars 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
iRik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skjønner ikke hva Nanna griner sånn for! Kevin har jo "ka-pow"et henne, så hun kan vel stille seg bak han på parsermonien? Med mindre negaren blir immun da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nanna taper seg. Hun har virket ålreit hittil, men det utbruddet i går var bare tragisk. Hele veien har hun støtt seg til Kevin, selv om vi hele tiden ser hennes "Øystein-love". Kevin blir brukt av henne, og til pass åt henne at hun må jobbe litt. Så lenge ikke Negar K(hkhk)an blir immun, kommer Nanna til å stå bak Kevin. Forøvrig digg at Iris og Øystein starter flørtingen. Tror Iris og Nanna kan få en liten feid her. Og vips, alliansen stykkes opp. Sykt bra episode i kveld ser det ut som. Jenter som lapdancer med vann over hele seg, og nye intriger. Chill rett og slett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jess, jeg gleder meg til i kveld. Nå er det jentenes tur til å være sexy Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som vet hvor mange episoder vi har i vente? Er klar over at hotellperioden er på 2 måneder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hotellperioden er vel på sju uker om jeg ikke husker helt feil. Og det er fire episoder hver uke. Da er blir det vel rundt regnet 28 episoder. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gjennom 10 uker skal norske TV-seere følge unge norske menn og kvinner [...] Med fire episoder i uka blir det 40 episoder. Den danske versjonen hadde 56 episoder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ti uker? Jeg trodde faktisk at det bare var sju. Jeg mener å huske at en av deltakerene sa det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har hørt ti uker før jeg leste artikkelen i VG, og det ville vært rart om den norske versjonen bare er halvparten av den danske. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå er det jentenes tur til å være sexy Eller i det minste prøve... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bullshit. Alle heterofile som har sett promoen, kan ikke mene noe annet enn at de var sexy. Triana sier i flere klipp på web-tv at "her skal jeg bo i to måneder" osv. 10 uker, 7 uker og 2 måneder. Der varierer kraftig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så nettopp gårsdagens, var litt lattis. Nanna den jævla sutrekjerringa grein og sytet til alle og enhver over hvor synd det var i hun. Det var liksom bare hun som fikk kjenne på spillet. Hun har jo selv vært MEGET kontrollfreak og spilt et høyt spill en god stund nå, så syns det er greit at hun får se hvordan det egentlig er. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva alle har imot Nanna. Jeg synes hun er en virkelig søt jente. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Nanna snakker jo spill ifra hun står opp til hun legger seg. Utrolig deilig å se at hun ble knust igår. Hun virker som en temmelig manipulerende kjerring, men jaja. Slik er reality-TV. Endret 24. mars 2009 av Pizzatrance Lenke til kommentar
thamule Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Nanna snakker jo spill ifra hun står opp til hun legger seg. Utrolig deilig å se at hun ble knust igår. Hun virker som en temmelig manipulerende kjerring, men jaja. Slik er reality-TV. Er heilt ueinig med deg. Eg synest ho verkar som ein veldig skikkelig person som i går rett og slett blei helt oppgitt av at ho igjen må kjempe for å behalde plassen sin på Paradise. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nanna røyker. Det er turn-off. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Når du må kjempe for å holde deg i Paradise, istedet for å nyte det som en ferie(mats, petter, lena, iris) så blir du fort deprimert. Det var jo som hun selv sa, at det hadde vært deilig å få ei hel uke me Kevin og slippe å tenke på spille å bare slappe av. Nanna røyker. Det er turn-off. Jepp. Ble litt skuffa når jeg fant ut at hun røyka. Og så ofte som hun gjør det også... Endret 24. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har alltid likt Nanna, men i går gikk hun litt over streken. Hva skulle Kevin gjort for å hindre Negar i å velge han? Ikke mye tror jeg. Så lenge Negar ikke blir immun, tviler jeg på at Nanna ryker, da Kevin har en ledig plass bak seg. Nanna er kontrollfreak, styrer alliansen og har en finger med både her og der. Kanskje greit at hun får kjempet litt hun også nå. Greit at hun var på solorommet før en gang også, men hun vimser for mye. "Trygg på Kevin", "Liker Øystein". Bla bla. Resten av folket har vært ærlig med en person hele tiden, stort sett kun avbrutt av disse produksjons-stikkene i form av nye deltagere. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå var jo Kevin den av guttene som var mest frempå under "speedaten", virket det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå