Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nanna taper seg. Hun har virket ålreit hittil, men det utbruddet i går var bare tragisk. Hele veien har hun støtt seg til Kevin, selv om vi hele tiden ser hennes "Øystein-love". Kevin blir brukt av henne, og til pass åt henne at hun må jobbe litt. Så lenge ikke Negar K(hkhk)an blir immun, kommer Nanna til å stå bak Kevin.

 

Forøvrig digg at Iris og Øystein starter flørtingen. Tror Iris og Nanna kan få en liten feid her. Og vips, alliansen stykkes opp.

 

Sykt bra episode i kveld ser det ut som. Jenter som lapdancer med vann over hele seg, og nye intriger. Chill rett og slett.

Lenke til kommentar

Så nettopp gårsdagens, var litt lattis. Nanna den jævla sutrekjerringa grein og sytet til alle og enhver over hvor synd det var i hun. Det var liksom bare hun som fikk kjenne på spillet. Hun har jo selv vært MEGET kontrollfreak og spilt et høyt spill en god stund nå, så syns det er greit at hun får se hvordan det egentlig er.

Lenke til kommentar
Nanna snakker jo spill ifra hun står opp til hun legger seg. Utrolig deilig å se at hun ble knust igår. Hun virker som en temmelig manipulerende kjerring, men jaja. Slik er reality-TV.

Er heilt ueinig med deg.

 

Eg synest ho verkar som ein veldig skikkelig person som i går rett og slett blei helt oppgitt av at ho igjen må kjempe for å behalde plassen sin på Paradise.

Lenke til kommentar

Når du må kjempe for å holde deg i Paradise, istedet for å nyte det som en ferie(mats, petter, lena, iris) så blir du fort deprimert. Det var jo som hun selv sa, at det hadde vært deilig å få ei hel uke me Kevin og slippe å tenke på spille å bare slappe av.

 

 

Nanna røyker. Det er turn-off.

Jepp. Ble litt skuffa når jeg fant ut at hun røyka. Og så ofte som hun gjør det også...

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt Nanna, men i går gikk hun litt over streken. Hva skulle Kevin gjort for å hindre Negar i å velge han? Ikke mye tror jeg. Så lenge Negar ikke blir immun, tviler jeg på at Nanna ryker, da Kevin har en ledig plass bak seg.

 

Nanna er kontrollfreak, styrer alliansen og har en finger med både her og der. Kanskje greit at hun får kjempet litt hun også nå. Greit at hun var på solorommet før en gang også, men hun vimser for mye. "Trygg på Kevin", "Liker Øystein". Bla bla. Resten av folket har vært ærlig med en person hele tiden, stort sett kun avbrutt av disse produksjons-stikkene i form av nye deltagere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...