TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg la ikke merke til det..men så spoiler dere det FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU- Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 når kommer dagens episode på webtv?! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 når kommer dagens episode på webtv?! Som sagt tusen gonger i tråden er det som regel rett etter episoden er vist på tv. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg la ikke merke til det..men så spoiler dere det FFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU- Det går jo nesten ikke an å overse det? Hun var jo på hele teasern. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) I hvilken episode var det william kom påå PH? Endret 5. mai 2009 av laffe Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herregud, jeg klikker! Hva skjer TV3? De er jo helt amatører i redigering. Det burde vært underforstått at man IKKE skal avsløre ting i "i morgen på paradise hotel".. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 I hvilken episode var det william kom påå PH? Episode 17. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 HERREGUUUUUD, latterlig av TV3!!! Hva blir det neste? At de viser den som får sprette sjampisen, og blir gratulert av alle de andre? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Latterlig av tv3s webtv å sende pauser i hytt og pine, blir enda mer irriterende enn spotifys reklamer.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Slenger meg på bølgen og himler med øynene av den teaseren.. Herregud Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Var det slik at Benedicte var på dagensteaser? Gikk ikke hun ut igår? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Seriøst, jæ dævvær av det. Ja seriøst ass, dævvær seriøst helt jævlig ass. Men jeez, man vet aldri, kanskje Benedicte kun er en tur innom for å vri samelua og da kan plutselig Ida komme inn igjen. Endret 6. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
trondrm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå begynner dette seriøst å ligne på "Nissene på låven". Jfr. Bent. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Etter 32 episoder uten reklame så finner tv3 ut at de skal kjøre på med reklame på webtv, først kun absolute music reklame, så i 34 la de inn reklame for chess også. Håper bare det ikke blir flere. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror Tv3 klipper og limer serien i hytt og piner! Tviler på alle dagene kommer etter hverandre slik som vi tror..... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror kanskje benedikte skal velge en som går ut eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå