Drunk_Panda Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bryr meg ikke noe særlig om reklamen, men de må ihvertfallø putte den der det er pauser. Nå avbrytes sendingen plutselig, for å sende en 30-sekunders reklame. skulle nesten tro at de ville at folk skulle se reklamen! helt sykt eg... eg... eg tog an! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Bryr meg ikke noe særlig om reklamen, men de må ihvertfallø putte den der det er pauser. Nå avbrytes sendingen plutselig, for å sende en 30-sekunders reklame. skulle nesten tro at de ville at folk skulle se reklamen! helt sykt eg... eg... eg tog an! Jeg dævver så jævli av det ass. Endret 5. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dævver helt serr ass. K9s f9s. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Petter har fått utrolig mange fordeler kontra de andre guttene da. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva skjedde de siste 4-5 minuttene før pausen? Canal Digital-boksen fant ut at den ville streike. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jævli spennende Episode nå.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva skjedde de siste 4-5 minuttene før pausen? De fikk ut de andre deltagerne uten at Benedicte og William ante fare. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Takk. Det var ikke akkurat noe sjokk, med tanke på previewen fra i går. Endret 5. mai 2009 av Peppep Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tar de på seg klær og tar portettintervju mens timeglasset renner? Imponerende. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tar de på seg klær og tar portettintervju mens timeglasset renner? Imponerende. Alltid tenkt på det der selv De sitter sikkert på slutten av dagen og sier hva de tenkte akkurat da og da...blir litt teit egentlig..blir litt fake Endret 5. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Paradise Hotel, fake? Neh.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Tar de på seg klær og tar portettintervju mens timeglasset renner? Imponerende. Alltid tenkt på det der selv De sitter sikkert på slutten av dagen og sier hva de tenkte akkurat da og da...blir litt teit egentlig..blir litt fake Fake? Det hadde jo verkeleg vore fake viss tv3 hadde avbrutt alle situasjonar for at folk skulle gjere intervju. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, Benedicte kommer visst tilbake.. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hahaha, jævla TV3. Så spoiler de at Benedicte er med imorgen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, Benedicte kommer visst tilbake.. Hahaha, la merke til det samma selv. Var vel litt av en spoiler på Imorgen teasern. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva skjer med det?! Eller er det en produksjonsfeil? Latterlig av TV3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Neppe produksjonsfeil. Annenhver teaser inneholder jo en relativt stor spoiler. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 TV3 er så store amatører at det er morsomt. Har aldri sett dårligere teasere enn de som kommer fra den kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå