TMB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som vet hva den sosserap sangen heter? Takker. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ang. greia i morgen: Endret 23. februar 2012 av MRØ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vel, om det imorgen; De to som er igjen må bestemme hvem som skal ut ifølge tvguiden, men dette visste dere vel? Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da blir det Benedicte og William som må bestemme hvem som skal ut. Har en ganske sikker følelse på at Petter er den mannlige vinneren av Paradise Hotel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Etter denne episoden er det vanskelig å se en annen vinner enn Petter egentlig. TV3 vil nok det og folka på hotellet vil nok det også. Vet ikke om kvinnelig da, men trodde Triana sa det bare var en vinner. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da blir det Benedicte og William som må bestemme hvem som skal ut. Har en ganske sikker følelse på at Petter er den mannlige vinneren av Paradise Hotel. Vel.. ##ADVARSEL: STOR SPOILER## Du har nok rett der! Petter og Lene som vinner heile sulamitten. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vel, det går jo også storrykte om at Ida og Petter vinner og da. Hvem som har de sikreste kilder derimot, vet jeg ikke Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er så jævlig unødvendig når det FINNES spoilertråd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er så jævlig unødvendig når det FINNES spoilertråd. Second that. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Unødvendig av Mats og reagere slikt, skjønner han ble litt sur på Lene, men det hadde vel kanskje vært bedre å ta det opp senere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva faen? Har de begynt med reklame på webtv og? Etter ca 5 minutter så kom det en reklame for noe absolut music greier Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vansklig å spoile i spoilertråden eller.............? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva faen? Har de begynt med reklame på webtv og? Etter ca 5 minutter så kom det en reklame for noe absolut music greier Jupp, kom med jevne mellomrom, jeg fikk de 3-4 ganger. Først trodde jeg at jeg kom borti noe men.. Faen meg samme reklama 3-4 ganger på Webtv også. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har brukt Webtv for å IKKE få reklamer Søren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og at de har plassert reklamene med faste intervaller, er bare enda mer irriterende. Nå stopper det opp midt i en samtale osv. Er vandt til 30 sekunders reklame i pausene på programmene som sendes på Hulu, men da vet jeg at de kommer og slipper å få ødelagt sendingen pga. det. Svakt TV3, veldig svakt! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Uansett mye bedre enn TV2 og TVNorge som tar betalt for seriene sine. Men mulig de kommer med en betalingsløsning for dere som er villig til å betale litt for å se på serier uten reklame. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bryr meg ikke noe særlig om reklamen, men de må ihvertfallø putte den der det er pauser. Nå avbrytes sendingen plutselig, for å sende en 30-sekunders reklame. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bryr meg ikke noe særlig om reklamen, men de må ihvertfallø putte den der det er pauser. Nå avbrytes sendingen plutselig, for å sende en 30-sekunders reklame. skulle nesten tro at de ville at folk skulle se reklamen! helt sykt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 haha, selvfølgelig vil de det >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå