Chad Thundercock Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis du har talefeil og har trent en del av kroppen din mye mer enn resten er du jo en perfekt kandidat. Go for it! Fint omformulert; har du hjernen i bicepsen er du hva de trenger. Noen her inne? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) EDIT:snipp snipp da var den avklart Endret 3. mai 2009 av Fibber Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vinner en person, ellet et par? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13414897 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Triana sa at det er én som vinner. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er du en bartender? Haha er ikke en bartender nei, men ikke f** om jeg melder meg på no sånt,.Dessuten så hadde jeg nok skilt meg ut litt for mye,.Med tanke på at jeg ikke drikker eller røyker og må ha mer mat enn bare frokost haha,. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha. Er jo en grei måte å vinne spenn på da, om man ser bortifra at man blir stempla hjernedød. Gratis drikke og digg hotell i minst en uke er jo ikke så altfor gæærnt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Seriøst?Fikk tlf jeg oxo, Martin ja, han sa han hadde sett no bilder av meg facebook,noen som hadde tipsa han,.Han ville møtes på onsdag, men jeg takket nei Begynner jo faen meg og lure på om jeg skal ta det seriøst eller ikke? Først så tenkte jeg det var no kompiser som tulla bare, men han sa han het Martin husker ikke etternavnet, tok det ikke så seriøst så jeg hørte ikke etter lokale han snakket om bla..og han ringte fra skjult.nr.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha. Er jo en grei måte å vinne spenn på da, om man ser bortifra at man blir stempla hjernedød. Gratis drikke og digg hotell i minst en uke er jo ikke så altfor gæærnt "En grei måte å vinne spenn på"? Det er jo kun 1-2 mennesker av alle som er med som vinner. I tillegg kan man ikke bestemme det med dyktighet og manipulering engang, sånn som TV3 holder på. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha. Er jo en grei måte å vinne spenn på da, om man ser bortifra at man blir stempla hjernedød. Gratis drikke og digg hotell i minst en uke er jo ikke så altfor gæærnt "En grei måte å vinne spenn på"? Det er jo kun 1-2 mennesker av alle som er med som vinner. I tillegg kan man ikke bestemme det med dyktighet og manipulering engang, sånn som TV3 holder på. Sant. Er joker nord regler Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wæææ, er det snart slutt alt :O Skulle likt å sett noen av folka, sammen med noen andre crazy-folk i et Big Brother konsept.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Semifinale er før finale. Vis det er semifinale denne uka, så må det jo være finale neste uke Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Semifinale er før finale. Vis det er semifinale denne uka, så må det jo være finale neste uke 10 points. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som vet hva den sosserap sangen heter? Ontopic; hva faen skjer i morra a? Haha Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva var det Mats og Petter gjorde med Lene når hu lå der og sov? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er Mads russepresident i år ? TIppar han var det for eit par år sidan iom. at han trossalt er 22 år. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, hva skjer imårra? Syns forsåvidt Mats begynner å bli litt drittsekk ass . Får litt sympati med Lene og. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som vet hva den sosserap sangen heter? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Noen som vet hva den sosserap sangen heter? Ja. Den heter forresten Glade dager, som Maggar allerede har nevnt. Er Mads russepresident i år ? Nei, men han arrangerer noen greier for russen. I forbindelse med Tryvann? Endret 4. mai 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå