Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst?Fikk tlf jeg oxo, Martin ja, han sa han hadde sett no bilder av meg facebook,noen som hadde tipsa han,.Han ville møtes på onsdag, men jeg takket nei :)

Begynner jo faen meg og lure på om jeg skal ta det seriøst eller ikke?

Først så tenkte jeg det var no kompiser som tulla bare, men han sa han het Martin husker ikke etternavnet, tok det ikke så seriøst så jeg hørte ikke etter lokale han snakket om bla..og han ringte fra skjult.nr..

Lenke til kommentar
Haha. Er jo en grei måte å vinne spenn på da, om man ser bortifra at man blir stempla hjernedød. Gratis drikke og digg hotell i minst en uke er jo ikke så altfor gæærnt :p

"En grei måte å vinne spenn på"? Det er jo kun 1-2 mennesker av alle som er med som vinner. I tillegg kan man ikke bestemme det med dyktighet og manipulering engang, sånn som TV3 holder på.

Lenke til kommentar
Haha. Er jo en grei måte å vinne spenn på da, om man ser bortifra at man blir stempla hjernedød. Gratis drikke og digg hotell i minst en uke er jo ikke så altfor gæærnt :p

"En grei måte å vinne spenn på"? Det er jo kun 1-2 mennesker av alle som er med som vinner. I tillegg kan man ikke bestemme det med dyktighet og manipulering engang, sånn som TV3 holder på.

Sant. Er joker nord regler :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sosserap sangen heter? :p

Ja. Den heter forresten Glade dager, som Maggar allerede har nevnt.

Er Mads russepresident i år ?

Nei, men han arrangerer noen greier for russen. I forbindelse med Tryvann?

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...