zulo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ja, men det er hvertfall kvalitets-drama /komprimert Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Billig såpesmørje med "ekte" "mennesker", men formelen funker tydeligvis. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det vi ser på Torsdag kan like gjerne være en Søndag for dem. Du hører ofte "i går" om Torsdagens episode på Mandag. De kjører bare Mandag - Torsdag. Det vil si at fredag, lørdag og søndag ikke blir brukt på PH Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) hvor lenge skulle de være der nede da? ar det 10uker? edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Det er og har vært kun 1 per uke, og det er på torsdager. Går ikke opp. Må ha vært flere parsermonier enn bare en hver uke. Hvis det stemmer at det er maks 40 episode av PH, så vil det si at de har vært der 10 uker Folk som har gått ut fra parsermonier(ikke de gangene hvor de plutselig har gått ut eller blitt valgt ut til å gå ut f.eks Petter som valgte rune) Har ikke fulgt med fra starten, så det blir ikke no kronologisk Yvonne - 1Uke Øyvind - 2 uker Nanna - 3 uker Odd ivar og vegard- 4 uker Negar - 5 uker Therese (som kom inn igjen) - 6 uker Karita - 7 Uker Ida - 8 Uker Camilla - 9 uker Stian - 10 uker Har sikert glemt noe eller gjort noe feil, men iallefall så går ikke den opp Endret 2. mai 2009 av laffe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det vi ser på Torsdag kan like gjerne være en Søndag for dem. Du hører ofte "i går" om Torsdagens episode på Mandag. De kjører bare Mandag - Torsdag. Det vil si at fredag, lørdag og søndag ikke blir brukt på PH Alle dagene blir brukt Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det vi ser på Torsdag kan like gjerne være en Søndag for dem. Du hører ofte "i går" om Torsdagens episode på Mandag. De kjører bare Mandag - Torsdag. Det vil si at fredag, lørdag og søndag ikke blir brukt på PH Så du tror TV3 leier et svindyrt hotell, for så å skyte realityshow-materiale i fire av syv dager i uken? Torsdagsepisode: Lene tar et haglegevær og skyter William i låret. Mandagsepisode: "Husker dere når Lene skjøt William i låret i går?" Som jeg sa, episodene som blir vist på Tirsdager var trolig en helt annen dag i Mexico. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forklarte meg feil, altså, de kjører bare mandag - torsdag på paradise hotel, så hvis det da er fredag i dag, så blir det mandag på paradise, deres uker består av 4 dager, deretter begynner neste uke. Klarere? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eh noen som vet om pardise hotell søker deltagere for en ny sesong nå? Ringte en fyr ved navn martin et eller annet og sa at han var fra TV3 og at disse ville ha meg på intervju i morgen.(altså i dag) Aner ikke hvordan jeg har blitt påmeldt, men han snakket noe om en anonym tipser, hvem enn det er. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Seriøst?Fikk tlf jeg oxo, Martin ja, han sa han hadde sett no bilder av meg facebook,noen som hadde tipsa han,.Han ville møtes på onsdag, men jeg takket nei Endret 2. mai 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Seriøst?Fikk tlf jeg oxo, Martin ja, han sa han hadde sett no bilder av meg facebook,noen som hadde tipsa han,.Han ville møtes på onsdag, men jeg takket nei Begynner jo faen meg og lure på om jeg skal ta det seriøst eller ikke? Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis du har talefeil og har trent en del av kroppen din mye mer enn resten er du jo en perfekt kandidat. Go for it! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Nei, de startet i starten av januar og avsluttet i starten av mars. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Nei, de startet i starten av januar og avsluttet i starten av mars. Trur han snakker om en ny sesong Lenke til kommentar
Wingrove Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ved parseremonien: Er det sånn at annehver uke er det gutt/jente som ryker ut ? Hvem tror dere er best å spille og vinner til slutt ? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Nei, de startet i starten av januar og avsluttet i starten av mars. okey.. men uansett, det går ikke opp Serien begynte 9mars. dvs 10uker+- dager, akkuart. så det vil si at PH er ferdig i uke 20 - Torsdag (40 episoder) noe igjen vil si at det vil være fler enn to par som står igjen(Vet ikke helt hvordan den danske ph var, men i orginalen så endte det med 2 par tilslutt, hvor de stemte hvem som sku vinne)l , med mindre de fleste parene ryker ut denne uken eller en etter en i uke 20. Endret 3. mai 2009 av laffe Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vinner en person, ellet et par? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå