Frigata Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Herregud så kjedeleg smugtitt på kva som skjer i neste veke. Fy faen tv3. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Åhhh. Jævla web-tv. Jeg har jo gått glipp av to episoder. Gah. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Faen, det var kjedelig. Visste jo etter episoden på onsdag at det var det som skulle skje (at hun måtte velge mellom de to) også var det klart at hun skulle velge André fordi TV3 viste hele tiden hun klage på han som noen andre sa her i tråden. Boring, og sniktittet til neste uke var faen meg begredelig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tidligere har det jo vært at den som var fredet valgte partner sist. Har jeg gått glipp av noe? Var dette regissert av tv3 igjen slik at han nye skulle gå ut? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det blir jo mye mer "spennende" å se på når den som er fredet ikke går sist, for da må den personen som får to bak seg velge bort den ene.. mer drama enn at bare en blir eliminert pga. motstanderen er fredet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 For å sikre André kunne Petter gått bak Margrethe. Har ikke så mye å si om man går først eller sist med immunitet dersom man skal ha ut en outsider som bare har 1 potensiell partner. Det er likevel irriterende at de ikke følger noen faste regler. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Enda en feil med klippingen. På slutten av onsdagens episode, da de alltid pleier å vise hva som skjer neste gang, viste de at Andrè og Stian stod bak Margrethe. I neste episode kunne en av guttene få en fredning. Da visste man jo at Stian ikke fikk fredningen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvor mange parsermonier er det de har pr uke eller i hver uke? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) hvor lenge skulle de være der nede da? ar det 10uker? edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Endret 1. mai 2009 av laffe Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skjønner ikke hva TV3 gjør med disse portrettintervjuene for å få folk til å se så sinnsykt stygge ut. Lene ser narkoman ut, Andrè ser ut som om han kommer fra Somalia og Margrethe ser skjev ut i fjeset. Merkelige saker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) hvor lenge skulle de være der nede da? ar det 10uker? edit: Må ha vært fler parsermonier pr uke. De starte i januar og asluttet i februar. ; O Det er og har vært kun 1 per uke, og det er på torsdager. Endret 1. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 For oss, ja, men hver episode representerer 1 dag, så hva driver de med i de tre dagene paradise hotel ikke går? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det vi ser på Torsdag kan like gjerne være en Søndag for dem. Du hører ofte "i går" om Torsdagens episode på Mandag. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hvor mange av dere følger fast m på PH ? Lenke til kommentar
zulo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hvor mange av dere følger fast m på PH ? Jeg følger med men ser ikke live og jeg har ikke fått med meg hva som er poenget med det de driver med. Hva er egentlig kravet for å vinne paradise hotel? Det kommer jo nye hele tiden, det må vel en gang bli færre og færre hvis det noen gang skal bli bare 1 igjen der som vinner? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Forventer du at ALLE som har skrevet her skal svare eller at noen skal vite hvor mange som følger fast med? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei, kjipt for de som har vært med fra starten å bli slått av en ny kar f.eks oO dårlig system, show dedikert til drama og seer nytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå