Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kroppen til Negar, bortsett fra ansiktet, er jo digg! :p Blir bra med kåring av den beste dama der inne.

 

Har likt Nanna helt til nå, men nå orker jeg ikke høre på sytingen hennes lengre. Å begynne å gråte, og lage skikkelig big deal utav å måtte bo på solorommet, er bare latterlig.

 

Samtidig så liker jeg også Petter mer og mer, selv om han fortsatt er jævlig sær! :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Litt vel mye sutring fra Nanna nå ja.

 

Og Negar aka Leppa, hvis hun sier hun ikke har operert operert operert, så jada, jeg tror henne jeg. Eller nei... De leppene er heeeelt naturlige.

 

Haha, Leppa ja :p

Nanna var finere før hun begynte og sutre, kan da ikke være SÅ jævlig og sove på solorommet, er jo ikke akkurat som hun lå og sov i armkroken til kevin uansett. Hun lå jo bare alene på ene siden av senga...

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå Nanna litt. Dette er vel andre gangen hun må sove på solorommet. Flere av de andre jentene har ikke trengt å tenke på spillet engang. Jeg forstår hva Nanna mener når hun sier "Ikke noe stygt om hverken Iris eller Lene, men jeg synes de også burde få kjenne litt på spillet." Jeg synes det er synd at hun og Kevin ble splittet. Håpet på at Rune skulle bli splittet fra sin kjære Ida. Faen til tøffelhelt.

Lenke til kommentar

Eg meinar å huske at Ida sa at ho måtte "gjøre det beste utav situasjonen" (at Rune kom inn i huset). Nice going Ida, no ligg han plutseleg og gir deg rimjobs på nasjonal TV!

 

Men det er jo ikkje så rart at ho har Rune tvinna rundt lillefingeren, fyren er jo stokk dum!

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Så hun Bollywood-damen i dag.. Herregud!! Hvordan kan man sprøyte inn mye i leppene, og se seg i speilet og si: "åh, så fint det ble!" :ermm:

 

Jeg liker Ida litt jeg, hva har hun gjort/sagt for å manipulere Rune da?? Grunnen til at han alltid er med henne og følger etter henne, er jo for å passe på at hun ikke hooker opp med noen andre. Han stoler ikke på henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...