arctcmnks Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Neivel, hvorfor skulle du kommentere at han ga feil svar?Er ikke sikkert han sikta til at hu var gammel da heller. Du er jo ikke akkurat bedre selv tydeligvis. Og "Bare jeg som synes at Benedicte ser gammel ut...? whistle.gif".. Ser ut til at det er alder det siktes til... Ikke om hun er rar i trynet. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ha, deilig hvis Karita ryker nå Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Neivel, hvorfor skulle du kommentere at han ga feil svar?Er ikke sikkert han sikta til at hu var gammel da heller. Du er jo ikke akkurat bedre selv tydeligvis. Og "Bare jeg som synes at Benedicte ser gammel ut...? whistle.gif".. Ser ut til at det er alder det siktes til... Ikke om hun er rar i trynet. Kan ikke sammenligne da ingen av de var snerpete. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eh.. Hæ? Glem det orker ikke lage noe mer diskusjon her. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Eh.. Hæ? Unødvendig innlegg med negativ attitude som lagar masse off topic. On topic: Håper Karita går ut no!!! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Håper Kevin velger Karita, gir henne dødskysset. Angående kommentaren om Benedicte, enig i at hun ser eldre ut enn det alderen tilsier, men det samme kan sies om både Lene og Karita. Begge ser ut som om de er i 30årene. Endret 29. april 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 seriøst? Jeg håper at Noor ryker. Huff, hun er så ekkel Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eh.. Hæ? Unødvendig innlegg med negativ attitude som lagar masse off topic. Sorry for at jeg fortsetter, men hva faen? Hva var så negativt? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Eh.. Hæ? Unødvendig innlegg med negativ attitude som lagar masse off topic. Sorry for at jeg fortsetter, men hva faen? Hva var så negativt? Er det så vanskelig å forstå at ditt innlegg som klagde på ein annan sitt innlegg oppfattast som negativt?! Endret 29. april 2009 av thamule Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Yes, denne har jeg venta lenge på Nå er vi kvitt den drittkjerringa. Jeg har sikkert sagt det før, men Triana er så falsk Endret 29. april 2009 av TheFreak Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eh.. Hæ? Unødvendig innlegg med negativ attitude som lagar masse off topic. Sorry for at jeg fortsetter, men hva faen? Hva var så negativt? Er det så vanskelig å forstå at ditt innlegg som klagde på ein annan sitt innlegg oppfattast som negativt?! Ja, siden jeg aldri klagde på noe. Jævla rart hvordan dere klarer å se det sånn egentlig. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 TV3 er ikke veldig heldig med portrett intervjuene.... Lenke til kommentar
iRik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 så ikke de første minuttene, hvorfor var noor med i dødens kyss? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Stian: "Det heter jo Paradise hottel ..." Eh, nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 så ikke de første minuttene, hvorfor var noor med i dødens kyss? Hu tapte i et spill. Var om å gjøre og hive en tennisball i en kurv Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 De fikk brev der de fikk vite at de måtte velge en som deltager i dødenskyss, det gjorde de ved å kaste ball i eske. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Han nye likna litt på ein Ork. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Spar meg! Skal alle spørsmålene i pandoras eske handle om jentesexen? Boooring.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå