Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Benedicte med store nesen.

 

Men faen, haha, Petter og Kevin er the shit akkurat nå. Drit at Lene er "komfortabel" igjen da, håper hun ryker i det som skjer i morgen med "dødskyss" eller whatever. Skjønte det ikke helt så får vel bare vente og se i morgen! Hadde vært sååå fet om Margrethe hadde brukt fredningen for å bo med Mats og få Lene til å ryke ut under parseremonien på torsdag! Tror ikke hun tør da. :(

Lenke til kommentar

 

1

Bart B More Vs Oliver Twizt – Finally

2

Anna Grace - You Make Me Feel

3

Eddie Thoneick - I Wanna Freak U

4

Camille Jones - Difficult Guys

5

Roger Sanchez Ft. Terri B - Bang That Box

6

Honey B - Ohh Lala

7

Mattara - Send The Message

8

Peter Luts & Basto - On My Own

9

The Grooveshakers - Sleeping Satellite

10

Sunchasers - The Real Thing

11

Playahitti - The Summer Is Magic

12

Steve Forrest - Freed From Desire

13

Culture Beat - Your Love

14

The Tamperer Feat. Maya - Feel It (2008)

15

Manian Feat. Aila - Turn The Tide

16

Dominik De León Vs Burhan G – Everything Changes

17

Comiccon – Luvstruck

18

Kindervater Feat. Nadja - Everytime You Need Me

19

Alex Megane – Something

20

Dan Winter - Carry Your Heart

21

Verano - The Rythm Of The Night

 

 

Der.

Lenke til kommentar
Margrethe sa jo i episoden at nå hadde hun sjansen til å splitte opp den gamle kjernen. Håper at hun stiller seg med Mats, og at Lene ryker.

 

Hun sa jo også at hun var litt redd for at det skulle komme en ny vri som gjorde at om Margrethe stod bak Mats, så var fremdeles Lene igjen på PH. Da kom det til å bli "et helvette" som Margrethe sa.

Lenke til kommentar
Margrethe sa jo i episoden at nå hadde hun sjansen til å splitte opp den gamle kjernen. Håper at hun stiller seg med Mats, og at Lene ryker.

 

Hun sa jo også at hun var litt redd for at det skulle komme en ny vri som gjorde at om Margrethe stod bak Mats, så var fremdeles Lene igjen på PH. Da kom det til å bli "et helvette" som Margrethe sa.

Ja så jeg tror ikke hun tør å stille seg bak Mads og heller ikke Kevin fordi han ba henne om ikke stelle seg bak han, så Petter?Andre?William? Etter det jeg tror så blir det nok han apen Andre,.Skjønner ikke hva han gjør der,off,.

Lenke til kommentar

Så, Stian Fernando Hellevik er den nye deltakeren, right?

 

I min bok er dette:

 

Aktiviteter:Fotball, Fitness og Partey

Interesser:Penga, Penga, Penga

Favorittmusikk:Partey musikk og chill musikk !!

Favorittprogrammer på TV:OC, Prison break, Favorittfilmer:Fight club, The Guardian,

Favorittbøker:Æ læs itj

Om meg:Deliciouuuuuus :)

 

 

en person jeg unngår? Hva tror dere om han? han så forsåvidt ikke videre charming ut heller.... synes det er rart om han skal være så jææævla kul da...

Lenke til kommentar
Hun sa jo også at hun var litt redd for at det skulle komme en ny vri som gjorde at om Margrethe stod bak Mats, så var fremdeles Lene igjen på PH. Da kom det til å bli "et helvette" som Margrethe sa.

Er sikkert noen faenskap på gang der ja, så vi aldri blir kvitt Lene. :(

 

 

Her er denne klovnen som skal sjekke inn. For håpe for hans del at det ble et dårlig bilde. Han har jo lepper på størrelse med Negar sine...

Å ugg, hvorfor kan de ikke sende inn noen kjekkaser :( Også fra Sula da :p

Lenke til kommentar

Hellevik sier " Da jeg ble tilbudt plassen tenkte jeg at "nå er det bare å kjøre på".", vil det si at han er ennå en av de deltakerne som ble tilbudt plass? Synes de har en svak lineup igrunnen, veldig mye av det samme der....

 

bartendere og glamourmodeller... må dæ finnes andre yrkesgrupper som kan stille med litt folk som liker den type expo? Petter tar liksom litt ekstra med til gruppa fordi han "er noe annet". Og om ikke yrkesgruppa er det samme så kler de seg likt og har veldig like verdier alle sammen...

 

 

 

(Lene skiller seg vel også ut, men prøver å la være å gå inn på henne...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...