Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, you won't believe it!

 

Kampreferat fra kampen mellom Barca - Chelsea:

 

Eto'o vender opp og druser til på halv volley fra distanse. Skuddet går et par meter utenfor.

Det ordet er jo blitt veldig mye brukt til akkurat den betydningen der leeenge før paradise. Husker til eksempel da jeg gikk på barneskolen på starten av 90-tallet brukte vi det ordet mye.

Så at det blir brukt i denne sammenhengen trenger ikke nødvendigvis bety at det stammer fra paradise.

Lenke til kommentar

Druse er et ord som ble anvendt før petter og gjengen begynte innpå paradise hotel, så at folk bruker det er ikke sjokkerende ;)

At folk har begynt å bruke det etter paradise hotel derimot, det er småflaut.

 

Men da som oftest å druse seg gjennom noe, eller noe som går hardt og fort for seg, som f.eks fotballspark. Druse til ballen :)

Lenke til kommentar
Druse er et ord som ble anvendt før petter og gjengen begynte innpå paradise hotel, så at folk bruker det er ikke sjokkerende ;)

At folk har begynt å bruke det etter paradise hotel derimot, det er småflaut.

 

Men da som oftest å druse seg gjennom noe, eller noe som går hardt og fort for seg, som f.eks fotballspark. Druse til ballen :)

Druse sa jeg i barnehagen når jeg spillte slåball. Dette var for ca 20 år siden.

Lenke til kommentar
Druse er et ord som ble anvendt før petter og gjengen begynte innpå paradise hotel, så at folk bruker det er ikke sjokkerende ;)

At folk har begynt å bruke det etter paradise hotel derimot, det er småflaut.

 

Men da som oftest å druse seg gjennom noe, eller noe som går hardt og fort for seg, som f.eks fotballspark. Druse til ballen :)

Druse sa jeg i barnehagen når jeg spillte slåball. Dette var for ca 20 år siden.

 

 

Ja, var siktet til de som lo av artiklen som brukte det.

Ble litt "gah".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...