medlem-90636 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg trodde den kom til å bli skikkelig oppskrytt, men det virket jo som litt heavy-stuff de drev på med da! Under dyna og gjorde diverse. Spent på imorgen altså. ^^ Jeg lo godt da jeg så fjesene til William og Petter når de snek på Hvordan trodde du sex mellom to jenter foregikk? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg trodde den kom til å bli skikkelig oppskrytt, men det virket jo som litt heavy-stuff de drev på med da! Under dyna og gjorde diverse. Spent på imorgen altså. ^^ Jeg lo godt da jeg så fjesene til William og Petter når de snek på Hvordan trodde du sex mellom to jenter foregikk? Leste du innlegget mitt? Jeg trodde det kom til å bli skikkelig oppskrytt, med at de bare tok litt på hverandre o.l. Gz. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe, nei jeg leste visst ikke innlegget ditt. Sorry Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ler meg ihjel av stupfulle Noor og William som skal prøve å ha en samtale :!: For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor er det så moro med noen som er full som prøver å ha en samtale? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hoho, gleder meg til kveldens episode. Det blir bra saker. Jeg elsker trynene til William og Petter når de smugtitter. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hoho, gleder meg til kveldens episode. Det blir bra saker. Jeg elsker trynene til William og Petter når de smugtitter. Totally agree! Skal på jobb i kveld da, så jeg får se kveldens episode på web-tv når jeg kommer hjem. Digger at TV3 legger ut hver episode for streaming på web-tv, det eneste er at det kan bli litt buffring av og til hvis det er mye trafikk... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fikk sett episoden nå, ingen sexxxxx, skuff azz. Var jævlig bra når william og petter snek seg inn, haha, flira godt da. Gleder meg til kveldens. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ler meg ihjel av stupfulle Noor og William som skal prøve å ha en samtale :!: For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger. Haha, alt William sa var bare mumling Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Muligens posta før men.. Petter gir deg svart på "druse" http://www.vgtv.no/?id=22214 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Dette er første gang jeg gleder meg til en episode. Trynene til William og Petter er verdt å droppe CL for "Som å sende en 5 åring inn i en godter-butikk uten penger" Jeg lo Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Weee !!!! fælt til tung pusting fra Noor og Therese under dyna !!! Gleder meg as xD Seriøst? Du kunne jo høre faking på lang avstand.. Alt de gjør for penger..... Syntes ikke at det var faking.. Ikke vanskelig å lage stønning som høres ekte ut. Mange gutter tror jo også damer stønner så høyt i virkeligheten. Nei, det der var overdrivelse til de grader! Men men får vente å se da Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sier du at jenter ikke stønner ;O ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, Mary_5 vet så klart at ingen jenter stønner så høyt uten å fake. Lenke til kommentar
sida Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger. Håper de ikke får lov å fortelle om brevet jeg, slik at Lene ryker rett ut! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger. Håper de ikke får lov å fortelle om brevet jeg, slik at Lene ryker rett ut! Why not? Blir jo driit bra tv. Lenke til kommentar
sida Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger. Håper de ikke får lov å fortelle om brevet jeg, slik at Lene ryker rett ut! Why not? Blir jo driit bra tv. Blir irriterende tv men jo , ombestemte meg, bedre å se når lege skjønner at hun har dritet seg ut Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha, you won't believe it! Kampreferat fra kampen mellom Barca - Chelsea: Eto'o vender opp og druser til på halv volley fra distanse. Skuddet går et par meter utenfor. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hahahaha, du kødder? hvor? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hahaha, la merke til det selv Her Endret 28. april 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå