Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde den kom til å bli skikkelig oppskrytt, men det virket jo som litt heavy-stuff de drev på med da! Under dyna og gjorde diverse. Spent på imorgen altså. ^^

 

Jeg lo godt da jeg så fjesene til William og Petter når de snek på :D

 

Hvordan trodde du sex mellom to jenter foregikk?

Leste du innlegget mitt?

 

Jeg trodde det kom til å bli skikkelig oppskrytt, med at de bare tok litt på hverandre o.l.

 

Gz.

Lenke til kommentar
Hoho, gleder meg til kveldens episode. Det blir bra saker. Jeg elsker trynene til William og Petter når de smugtitter.

Totally agree! :D

 

Skal på jobb i kveld da, så jeg får se kveldens episode på web-tv når jeg kommer hjem.

 

Digger at TV3 legger ut hver episode for streaming på web-tv, det eneste er at det kan bli litt buffring av og til hvis det er mye trafikk...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg ler meg ihjel av stupfulle Noor og William som skal prøve å ha en samtale :!:

 

For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger.

Haha, alt William sa var bare mumling :p

Lenke til kommentar
Weee :D!!!! fælt til tung pusting fra Noor og Therese under dyna :D!!! Gleder meg as xD

 

 

Seriøst? Du kunne jo høre faking på lang avstand..

 

Alt de gjør for penger.....

Syntes ikke at det var faking..

 

 

Ikke vanskelig å lage stønning som høres ekte ut. Mange gutter tror jo også damer stønner så høyt i virkeligheten. Nei, det der var overdrivelse til de grader! Men men får vente å se da :p

Lenke til kommentar
For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger.

 

Håper de ikke får lov å fortelle om brevet jeg, slik at Lene ryker rett ut! :)

 

Why not? Blir jo driit bra tv.

 

Blir irriterende tv ;) men jo , ombestemte meg, bedre å se når lege skjønner at hun har dritet seg ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...