Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har selv ikke hørt det ordet, i denne serien, så ejg skjønner ikke hvorfor folk irriterer seg over det :p

Hva betyr ordet "druse" for dere? For meg er "druse" det samme som å slå noen. "Jeg skal druse deg".

 

Det får kun den betydningen (slå/sparke) for meg om du legger til ordet 'til'. Druse er mer universalt.

 

Herregud så lei eg er av ordet "druse". Eg hadde liten respekt for austlendingar før dette showet, og no har den lille respekten eg hadde gått ned til null. Greit nok, det var morsomt når Petter sa det, men når ekle-Nanna og NOOR (ka faen) byrja å sei det, så rant begeret mitt over.

 

Det virker som om de prøver for hardt. Det høres ikke naturlig ut når de andre enn Petter (og kanskje Mats) sier det. Må likevel innrømme at jeg lo godt da Rune brukte ordet i en eller annen setning.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Merkelig parseremoni. Håper virkelig ikke at Se og Hør har rett i at TV3 sa til Camilla at hun ikke fikk stille seg bak Andre, da blir det for dumt for min del. Altfor regissert, er jo allerede helt i grenseland med klippingen.

 

Tåler ikke mer av Karita. Makan til grautamål på den damen der. Får helt vondt inni meg.

 

Noor, vær så snill din falske heks! Får vondt inni meg av deg også.

 

 

Forresten; Petter på russetreff? Hva f..? Snakker om å synke lavt.

 

 

Det er ikke tvil om at TV3 lekker opplysninger til søppelmediene for å skape mer interesse om PH, og det er noe de lykkes bra med også. Jentesexen er nok bare litt tafsing og kommer helt sikkert til å skuffe de fleste, men hva er vel bedre reklame blant målgruppen enn noe sånt?

Lenke til kommentar

PETTER var på russetreffet vårt idag!!! :D :D :D han er kongen

 

og alle som snakker om at det er teit å være toastmaster på russefester: LOL på deg! Det er det feiteste!!! Ah MAN digget at han tok noen rim på scenen: blir det ikke kuse, så river jeg huset!!

 

Haha han er dødskul og det var dødsens fett og det som er fetest er at det er en bergensbuss som er kåret til årets buss sponset av russedress :D :D :D

Lenke til kommentar
Ble du rosaruss?

Hahahaha. Det var litt overdrevent fjortissspråk der ja :D

 

Det alle meste på PH er forhåndsplanlagt, uten tvil.

 

Har en følelse av at vitsen til Andre også var forhåndsplanlagt. At Triana spør, "er det på den siden hun kommer til å sove i senga di?" høres ikke helt naturlig ut.

Den slo ikke an hos meg ihvertfall. Virka ikke som om han fant den opp selv. Litt rart at alle de andre lo så hjertelig da. Virka ikke som noen falsk latter.

 

Men hvorfor skulle triana spørre om det i det hele tatt? Usaklig....

Lenke til kommentar
viss det kommer inn en ny jente så ryker Lene :)

Det som er med TV3 er at de redigerer det slik at det er akkurat det man skal tro. De neste 5 episodene kommer de nok bare til å ta ut det verste mellom Lene og Mats. Så at alle skal tro at Lene ryker.

Det er jo sant.. Men Mats sa selv at viss det kommer inn en ny jente så ryker Lene.. Sakt er sakt.. det kan ikke endres på ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...