Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, i følge Se og Hør fikk ikke Camilla velge selv

Det er nok mye der som ikke skjer tilfeldig.

For å si det sånn, det som skjer på TV blir ALDRI reality! =)

 

merkelig at både, Seher.no Vg.no osv har fått tak i nyheten som jentesex allerede nå. Sikkert Tv3 som lekker ut info for å skaffe gratis PR, slik at de får flere seere på mandag =)

Endret av baddis
Lenke til kommentar

Hvorfor i hælvete stod ikke Camilla bak Andrè ?

Greit, hun er platinablond, men det går jo an å tenke for det.

Han hadde lett valgt Camilla over Karita, hun er en DEL heitere for å si det sånn.

 

Forresten, mye morsomt å lese på seher.no. Blant annet under kommentarene,

"Psykopat-Lene ferdig som wannabe-psykologistudent".

Det skuffer meg at det hevdes at TV3 planlegger dette i detalj, jeg tror det er sant

når det sies på denne måten. De vil jo seff lage mest mulig drama, og Camilla

var ikke akkurat en drama-queen. Faktisk tror jeg hun aldri hadde kommet til å

stille seg bak Petter hvis hun hadde fått velge, det var garantert at hun røyk da.

Endret av kremt
Lenke til kommentar

Herregud så lei eg er av ordet "druse". Eg hadde liten respekt for austlendingar før dette showet, og no har den lille respekten eg hadde gått ned til null. Greit nok, det var morsomt når Petter sa det, men når ekle-Nanna og NOOR (ka faen) byrja å sei det, så rant begeret mitt over.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Traff Petter i går på russekåring :cool: Snakket faktisk et par ord med ham, selvom jeg aldri har sett en episode av Paradise Hotel.

 

Hehe, ja vi skal tydeligvis på samme utested i kveld også.. Eksamensfeiring for jussen her, og av en eller annen grunn er det også Paradise afterparty eller no på samme utested, samme kveld, som han skal på.

Lenke til kommentar
Traff Petter i går på russekåring :cool: Snakket faktisk et par ord med ham, selvom jeg aldri har sett en episode av Paradise Hotel.

 

 

 

HaHa! Det får da være grenser for å være PRkåt! Nå er et to år siden jeg var avgangselev og det kunne ikke falle meg inn å henge med russen nå, så skal en (nesten)tredve år gammel mann gjøre det? Det synes jeg rett og slett er en all time low, får da være grenser for hva man skal tyne ut av sine 15minutes!

Lenke til kommentar
Herregud så lei eg er av ordet "druse". Eg hadde liten respekt for austlendingar før dette showet, og no har den lille respekten eg hadde gått ned til null. Greit nok, det var morsomt når Petter sa det, men når ekle-Nanna og NOOR (ka faen) byrja å sei det, så rant begeret mitt over.

Slapp av. Jeg er fra østlandet og får vondt hver gang jeg hører ordet selv. Har aldri hørt noen uten for Paradise Hotel si det, for øvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...