Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Sikkert bare litt nussing og puppeklåing, men det er vel nok for enkelte det også. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) - DRUSTE PÅ MED JENTESEX: Vi flørtet heftig hele kvelden og deretter druste vi på med litt jentesex, ler Noor Kamil som tar den hete "Paradise Hotel"-natten med Therese Adsen Aanonli med et smil. Hentet fra seher.no Endret 24. april 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Apekattsex er bare ekkelt å se på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 VG, se&hør osv. spoiler ja, takkkkkkk.. Sikkert bare litt tafsing. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 ser sånn ut på bildene! =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Håper på skikkelig girl on girl-action med tribbing, sleiking og det som bedre er. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Vel, i følge Se og Hør fikk ikke Camilla velge selv Det er nok mye der som ikke skjer tilfeldig. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Vel, i følge Se og Hør fikk ikke Camilla velge selv Det er nok mye der som ikke skjer tilfeldig. For å si det sånn, det som skjer på TV blir ALDRI reality! =) merkelig at både, Seher.no Vg.no osv har fått tak i nyheten som jentesex allerede nå. Sikkert Tv3 som lekker ut info for å skaffe gratis PR, slik at de får flere seere på mandag =) Endret 24. april 2009 av baddis Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 http://www.seher.no/811523/paradise-camill...a-velge-partner Virker veldig rart hvis det er sånn, men er jo litt logisk også? Om man ser tilbake på alle parseremoniene... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 http://www.seher.no/811523/paradise-camill...a-velge-partner Virker veldig rart hvis det er sånn, men er jo litt logisk også? Om man ser tilbake på alle parseremoniene... Kanskje det er sånn, fordi jeg skjønte ikke hvorfor hun dro til Petter? Var det planlagt at Kevin skulle be Margrethe stå bak han også da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hvorfor i hælvete stod ikke Camilla bak Andrè ? Greit, hun er platinablond, men det går jo an å tenke for det. Han hadde lett valgt Camilla over Karita, hun er en DEL heitere for å si det sånn. Forresten, mye morsomt å lese på seher.no. Blant annet under kommentarene, "Psykopat-Lene ferdig som wannabe-psykologistudent". Det skuffer meg at det hevdes at TV3 planlegger dette i detalj, jeg tror det er sant når det sies på denne måten. De vil jo seff lage mest mulig drama, og Camilla var ikke akkurat en drama-queen. Faktisk tror jeg hun aldri hadde kommet til å stille seg bak Petter hvis hun hadde fått velge, det var garantert at hun røyk da. Endret 24. april 2009 av kremt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg drømte at jeg var med i Paradise Hotel, og hadde sex med Mats Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Herregud så lei eg er av ordet "druse". Eg hadde liten respekt for austlendingar før dette showet, og no har den lille respekten eg hadde gått ned til null. Greit nok, det var morsomt når Petter sa det, men når ekle-Nanna og NOOR (ka faen) byrja å sei det, så rant begeret mitt over. Endret 24. april 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Traff Petter i går på russekåring Snakket faktisk et par ord med ham, selvom jeg aldri har sett en episode av Paradise Hotel. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Traff Petter i går på russekåring Snakket faktisk et par ord med ham, selvom jeg aldri har sett en episode av Paradise Hotel. Hehe, ja vi skal tydeligvis på samme utested i kveld også.. Eksamensfeiring for jussen her, og av en eller annen grunn er det også Paradise afterparty eller no på samme utested, samme kveld, som han skal på. Lenke til kommentar
Perdido Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Traff Petter i går på russekåring Snakket faktisk et par ord med ham, selvom jeg aldri har sett en episode av Paradise Hotel. HaHa! Det får da være grenser for å være PRkåt! Nå er et to år siden jeg var avgangselev og det kunne ikke falle meg inn å henge med russen nå, så skal en (nesten)tredve år gammel mann gjøre det? Det synes jeg rett og slett er en all time low, får da være grenser for hva man skal tyne ut av sine 15minutes! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Er sikkert ikke noe høy på pæra de Paradise-folka nå da. Liksom kjendiser og kvalmsekker hele gjengen som tror de eier verden. Er jammen mye dumt folk blir kjendis for ass. Vil vel kanskje ikke si at det er noe å skryte av men. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Herregud så lei eg er av ordet "druse". Eg hadde liten respekt for austlendingar før dette showet, og no har den lille respekten eg hadde gått ned til null. Greit nok, det var morsomt når Petter sa det, men når ekle-Nanna og NOOR (ka faen) byrja å sei det, så rant begeret mitt over. Slapp av. Jeg er fra østlandet og får vondt hver gang jeg hører ordet selv. Har aldri hørt noen uten for Paradise Hotel si det, for øvrig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Jeg har selv ikke hørt det ordet, i denne serien, så ejg skjønner ikke hvorfor folk irriterer seg over det Hva betyr ordet "druse" for dere? For meg er "druse" det samme som å slå noen. "Jeg skal druse deg". Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Tja, jeg er fra Lofoten, og fikk følgende statusoppdatering på faceern: Isabella *******: har druuusa seg heim te the west side;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå