Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper mats klikker like mye på lene som jeg fikk inntrykk av fra teaseren, og at de stemmer henne ut! Og at det trollet karita stikker. Det er på tide at de nye får skinne litt! :)

 

Men hva skjer egentlig med den mye omtalte jentesexen? Kan ikke se for meg hvem de to kan være? Noor og Therese?

Kan ikke helt si jeg ser for meg hvordan det skal gå til...men kanskje noor og therese ja.

 

- Alt i alt har jeg hatt sex med tre jenter...Tredje gangen skal jeg nok foreløpig ikke snakke høyt om.

 

Hun får det ihvertfall til å høres veldig slik ut.

 

Kilde

Lenke til kommentar

Lett å skjønne hvem som ryker ut før parseremonien da. Hvor mange ganger sa ikke folk at de trodde Karita røk ut idag? Karita nevnte vel det 20 ganger selv også foran kamera. Det blir altfor opplagt. Tv3 klippet masse så man skulle tro at Karita var i faresonen.

Skulle ønske at hun røk ut, men skjønte fort at så ikke skjedde da det ble for opplagt at hun med "favoritt-stempelet" skulle ryke ut. Skjer jo alltid en overraskelse...

Lenke til kommentar
Haha, eg tvilar i alle fall sterkt på at det er Noor og Therese. Akkurat no set eg mine pengar på Therese og Margrethe, men det må nok litt cocktails til.

Hehe. Fikk en artig tanke, tenk om Therese og Karita. :ohmy:

 

Hva med Margrethe og Lene? *flirflir*

 

Makeupsex, hallo?

Endret av Tide
Lenke til kommentar
stemmer

 

Forsåvidt utrolig artig at det er nok et "par" som krangler i paradis.

 

Helt utrolig at hun Camilla dama ikke stilte seg bak Andre. Misforstod hun greia og valgte han uten partner? :p

 

Haha, tror rett og slett Camilla var blond som faen i kveld. Hadde hun bare gått bak Andre, hadde jo faen meg stygge shitten Karita gått ut (faen som jeg er lei henne, ææ) for Andre hadde valg tits, jeg mener Camilla. Han sa jo det til og med nesten direkte etter parseremonien. Jesus Camilla, hva har du gjort? :(

 

Frustrerende som faen, ville ha Karita ut nå, nok er nok. Også var planen at Lene skulle ryke til neste uke, også hadde vi blitt kvitt Nanna, Karita og Lene, alle på en uke! Shit Camilla, her føkket du opp litt. Men Therese kunne gått bak Andre da, og fått Karita ut men det er ikke hennes feil at hun bare vil være med fyren hun finner "kulest" som er Petter; så det er greit.

 

Eneste som trøster er den sneak peeken vi fikk til neste uke, håper Mats innser hvor ekkel hun heksen Lene faktisk er og driter i hun fullstendig; og at det ikke bare er fyllakrangling som noen her nevnte og at de fikser det hele med make-up sex eller noe. Håper han backstabber Lene eller noe og får hun ut så raskt som mulig! Gleder meg ihvertfall; Karita og Lene ut takk.

Lenke til kommentar
Damndamn. Første gang jeg har gått glipp av PH. Skjedde det noe snacks utenom previewen på krangelen mellom Lene og Mats på slutten?

 

Da er det jo bare å se episoden på nett-TV.

 

Forøvrig, jentesex mellom Noor og Therese neste uke. Atpåtil sitter Petter og smugtitter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...