laks1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Realt av Kevin da! Men tror snart ikke jeg orker å se trynet til Karita mer, ugh Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Drar en liten petter jeg ; Jeg vil heller spise spy i pita en å høre på dialekten til karita Haha, Hansen! ! Bedre å bli pult av en skjeggete finne, enn at Lene skulle vinne Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Holdt forresten på å spy ut over hele meg når jeg hørte Noor åpnet munnen under parseremonien også.. Hun snakket så varmt om Therese, fordi hun var redd hun skulle velge William. Noor er max fjortiss i væremåten sin ;o Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 [wannabe-petter] Bedre med sperm i panna enn å pule Nanna. [/wannabe-petter] Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Mitt horrible bidrag: Kjære vene, her kommer Lene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er bedre å slå ut tanna enn å ligge med Nanna, samtidig når hun gjør meg så inni helvettes forbanna. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Helt greit at parsermonien gikk som den gikk. Lurer på hva som skjer videre med Lene og Mads. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Bedre å møte foreldrene dine på byen drita, enn å ha seg med Karita Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så ikke episoden, tenkte å se den på web tv i morgen. Hvem gikk ut? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så ikke episoden, tenkte å se den på web tv i morgen. Hvem gikk ut? Camilla. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hadde likt å vite hvordan nanna hadde reagert om hu hadde vært der fortsatt A-bomb Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Reagert på kva? Regner han mener reaksjonen på at Kevin fikk baller og backa Margrethe. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Herregud! Nå var jeg så klar for at Blade, aka Karita skulle ryke! Pokker heller. Jaja, ser ut som Mats begynner å misslike Lene og, da blir ting snart som jeg vil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Oh lord... Trodde virkelig Karita skulle ryke på ræva ut i dag........ Ser ut til Mats og Lene går skeis ja. Me liiiiiike Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper mats klikker like mye på lene som jeg fikk inntrykk av fra teaseren, og at de stemmer henne ut! Og at det trollet karita stikker. Det er på tide at de nye får skinne litt! Men hva skjer egentlig med den mye omtalte jentesexen? Kan ikke se for meg hvem de to kan være? Noor og Therese? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper får all del at Lene og Mats begynner å krangle. Jesus for en drittkjerring. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 What? jentesex? Enlighten me.. please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå