DDDD Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg ville aldri ha kjøpt kebab fra de tragiske idiotene. BOIKOTT! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hun kan sikkert kjøpe ei kebabvogn sammens med Lene og starte salg langt inni et dalføre i utkantsnorge. Ha-ha, morsomt Lurer veldig på hvem som ryker ut i dag. Best case scenario er om Lene ryker ut. Hun hvisket i øret til Karita i går, etter at Nanna dro, "det trengs to for å danse tango" Ehh, wtf? Margrethe gjorde ingenting galt. Heldigvis for Lene, så er Margrethe en veldig stille person, som har vanskelig med å si i fra. Er sikker på at om det hadde det vært en annen person, ja, da hadde Lene sett enda penere ut, for å si det slik... Endret 23. april 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Lurer på hvem Camilla hooker up med jeg Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Nå kan det jo hende at Noor og Therese er de som har sex (sammen), siden Therese kom inn igjen! Wohoo Jeg tror Triana snakka så rart fordi hun prøve å la vær å grine. Det hørtes litt slik ut. Ikke fordi hun va så lei seg, men fordi hun var så irritert og skuffa. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Haha, kanskje Triana er et tidligere mobbeoffer ;p Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Mats var patetisk når han skulle "forsvare" Lene. Makan til tøffelhelt skal man lete lenge etter. Lurer på om han har noe særlig oppe i hodet i det hele tatt. Virker ikke akkurat som verdens smarteste person der han sitter og snakker om menneskene i huset og diverse. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 For meg verkar det som om deltakarane i PH (med unntak av Petter) har eit ganske distansert forhold til bøker, utdanning og samfunnsdebatt forøvrig. Dei fleste der inne er jo modell/bartender/resepsjonist/bullshit. Men det var jo kanskje heller ikkje eit mål å caste smarte folk til serien. Då ville jo ikkje me sjåarar fått så mykje å le av. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 For meg verkar det som om deltakarane i PH (med unntak av Petter) har eit ganske distansert forhold til bøker, utdanning og samfunnsdebatt forøvrig. Dei fleste der inne er jo modell/bartender/resepsjonist/bullshit. Men det var jo kanskje heller ikkje eit mål å caste smarte folk til serien. Då ville jo ikkje me sjåarar fått så mykje å le av. Er jo en som er psykologi-student der da Hu virker jo veldig oppegående... Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Camilla virker jævlig dum. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg er nesten helt sikker på at Petter kommer til å vinne Camilla virker jævlig dum. Dum og deilig Endret 23. april 2009 av timb Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 skjønner ikke at jeg ser på den søppla her hver eneste dag... Lenke til kommentar
iRik Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 skjønner ikke at jeg ser på den søppla her hver eneste dag... Da er vi to! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Noor og Therese går til Kevin og Margrethe går til William. Det hadde vært fint '' Eller det Kevin gjorde nå! Digger Kevin nå Endret 23. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Så fint gjort av Kevin! Digger det! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Nå har mobbingen ødelagt hele alliansen love it Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Heia Kevin! Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Tragisk at de skal legge all skylda på Kevin for at alliansen blir ødelagt. Dette har de gjort selv. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skjønner det ikke, når reddet karita kevin? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Deilig Kevin. Karita kan dra seg tilbake til det hølet hu kom fra. Flere en meg som blir lei av ordet "felleskap" i det spillet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå