Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jajo, Petter har jo ikke vært blandt de verste. Jeg tror han, som sagt tidligere, ikke gadd å gå imot dem fordi han er hypp på å bli der. Dessuten var han ganske saklig under Pandoras når han ga begrunnelse for hvorfor han ville at hu skulle ryke. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 På sin plass at Nanna måtte hjem. Petter var veldig hard mot Margrethe under Pandoras eske. Blir spennende og se hvem som ryker idag. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Frykter at Margrethe blir den som ryker idag men skulle likt å sett en annen ryke istedenfor. Therese har jo fredning (?) så vi får se Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Da fikk jeg endelig sett gårsdagens episode.. Fy faen Triana<3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Morsomt å se Triana når hun argumenterte. "Jeg blir så lei meg" Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Yes, der fikk Triana tatt de (jentene), virket som om hun snakket rett fra levra og ikke manusbasert. Nå må Lene ut i kveld (Therese er jo fredet, håper hun spllitter gjengen) Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra? Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si. Man skjønner jo at det der var innøvd. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra?Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si. Man skjønner jo at det der var innøvd. Og hvordan skjønner du det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Karita...Satan for ei fæl kjærring. Hun har ikke EN eneste egen mening. Dilter etter de andre jentene og smisker høyt og lavt. Derfor var det så ufattelig bra da hun sa at hun likte Camilla, for det var ei jente med egne meninger og som ikke lot andre fortelle hva hun skulle gjøre. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Herregud, Lene og Nanna er noen av de mest tragiske menneskene jeg har sett på lang tid. Jeg blir helt svimmel. Synes begge to burde blitt kastet ut, men hvertfall Lene. Margrethe har jo stått mutters aleine der inne, ikke en kjeft som har turt å stå opp for henne.. William skal ha litt cred, men dog.. Nå er det jo såpass mange "nye" at nå synes jeg hele den gamle alliansen burde splittes. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra?Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si. Man skjønner jo at det der var innøvd. Og hvordan skjønner du det? Spørsmålet er; Hvordan er det mulig å ikke skjønne det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Fikk endelig sett episoda.. Faen så jævla deilig at Nanna røk så på trynet ut, herlig herlig herlig. Og det ser ut til at Karita ryker på rosesermonien i morgen, i såfall, 2 HERLIGE episoder! Andre karen er jammen ikke mye smart gutten, har han noe i knollen i det hele tatt? (bortsett fra jævlig mye gele i håret) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra?Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si. Man skjønner jo at det der var innøvd. Og hvordan skjønner du det? Spørsmålet er; Hvordan er det mulig å ikke skjønne det? Ok, kan ikke du svare på begge spm`ene da, siden du vet svaret? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Ja litt spent selv på svaret her jeg. Hvordan ser man at det er innøvd? Hun var jo 20x mer flytende i talen sin i den litt mer pressa situasjonen enn hun er ved f.eks parsermonier eller andre møter hvor hun tar pause mellom hvert tredje ord uansett om det passer eller ikke. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Lite spennende valg av TV3 å kaste ut Nanna. Kan se for meg en dalende underholdningsverdi nå som alle pluttselig skal være bestevenner i frykt for å bli kastet ut. Om det er greit eller ikke å mobbe Margrethe driter jeg i, de burde alle vite hva de har meldt seg på. Regner med det går an å trekke seg dersom man ikke takler mer. PS: Gud bedre så latterlig den dramatiske vinklingen om at det var Triana selv som hadde bestemt seg for å ta affære. Jeg ler av Triana. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Lite spennende valg av TV3 å kaste ut Nanna. Kan se for meg en dalende underholdningsverdi nå som alle pluttselig skal være bestevenner i frykt for å bli kastet ut. Om det er greit eller ikke å mobbe Margrethe driter jeg i, de burde alle vite hva de har meldt seg på. Regner med det går an å trekke seg dersom man ikke takler mer. PS: Gud bedre så latterlig den dramatiske vinklingen om at det var Triana selv som hadde bestemt seg for å ta affære. Jeg ler av Triana. Man skal ikke tåle mobbing fordi man melder seg på en reality-serie.. Mobbing hører ikke hjemme noen steder. Tror det faktisk kan bli like så gøy, om ikke mer etter Nanna dro.. Hun bidro med LITE underholdning, bare kvamle og drittprat.. Petter, Mats, William, og til dels Kevin klarer fint å lage liv uten nanna Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syns Triana gjorde det veldig bra under Pandoras. Tror det var et par setninger som ikke stod på kortet hennes, og det gjorde meg litt glad. På tide at noen sa til Lene at dette går ikke, uten at Lene fikk være nebbete tilbake. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Er Kevin jeg har mest sansen for av guttene. Petter liker jeg mindre enn jeg gjorde før. Mats likte jeg mye bedre før han kom inn igjen. William bryr jeg meg ikke særlig om. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Herregud så deilig at Nanna måtte pakke kofferten! Begge de 2 skulle dratt hjem! Lene må være totalt skada at hun ikke anger på noe av det hun sa til Margrethe under krangelen! At helvetes Mats blander seg inn når Triana sa "Lene, du har sagt mye grusomt til Margrethe som jeg ikke vil si" så kommer Mats og sier det er et spill bare for og forsvare den ekle heksa si. At Petter forsvarer Nanna så mye forstår jeg heller ikke, Petter har vært kongen på PH men den siste tiden er han blitt en drittsekk, samme gjelder Mats! Kevin og William er de klart råeste, de tørr ihvertfall og si hva de mener! Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Mats var patetisk når han skulle "forsvare" Lene. Makan til tøffelhelt skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå