Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, Lene og Nanna er noen av de mest tragiske menneskene jeg har sett på lang tid. Jeg blir helt svimmel. Synes begge to burde blitt kastet ut, men hvertfall Lene. Margrethe har jo stått mutters aleine der inne, ikke en kjeft som har turt å stå opp for henne.. William skal ha litt cred, men dog..

 

Nå er det jo såpass mange "nye" at nå synes jeg hele den gamle alliansen burde splittes.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra?

Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si.

 

Man skjønner jo at det der var innøvd.

Og hvordan skjønner du det?

 

Spørsmålet er; Hvordan er det mulig å ikke skjønne det?

Lenke til kommentar

Fikk endelig sett episoda.. Faen så jævla deilig at Nanna røk så på trynet ut, herlig herlig herlig. Og det ser ut til at Karita ryker på rosesermonien i morgen, i såfall, 2 HERLIGE episoder! :D

 

Andre karen er jammen ikke mye smart gutten, har han noe i knollen i det hele tatt? (bortsett fra jævlig mye gele i håret)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan noen kan si at det hørtes ut som Triana snakka rett fra levra?

Da lurer jeg intenst på hvordan hu låter når hu har blitt fortalt på forhånd hva hu skal si.

 

Man skjønner jo at det der var innøvd.

Og hvordan skjønner du det?

 

Spørsmålet er; Hvordan er det mulig å ikke skjønne det?

Ok, kan ikke du svare på begge spm`ene da, siden du vet svaret?

Lenke til kommentar

Lite spennende valg av TV3 å kaste ut Nanna. Kan se for meg en dalende underholdningsverdi nå som alle pluttselig skal være bestevenner i frykt for å bli kastet ut.

 

Om det er greit eller ikke å mobbe Margrethe driter jeg i, de burde alle vite hva de har meldt seg på. Regner med det går an å trekke seg dersom man ikke takler mer.

 

PS: Gud bedre så latterlig den dramatiske vinklingen om at det var Triana selv som hadde bestemt seg for å ta affære. Jeg ler av Triana.

Lenke til kommentar
Lite spennende valg av TV3 å kaste ut Nanna. Kan se for meg en dalende underholdningsverdi nå som alle pluttselig skal være bestevenner i frykt for å bli kastet ut.

 

Om det er greit eller ikke å mobbe Margrethe driter jeg i, de burde alle vite hva de har meldt seg på. Regner med det går an å trekke seg dersom man ikke takler mer.

 

PS: Gud bedre så latterlig den dramatiske vinklingen om at det var Triana selv som hadde bestemt seg for å ta affære. Jeg ler av Triana.

 

 

Man skal ikke tåle mobbing fordi man melder seg på en reality-serie.. Mobbing hører ikke hjemme noen steder.

 

Tror det faktisk kan bli like så gøy, om ikke mer etter Nanna dro.. Hun bidro med LITE underholdning, bare kvamle og drittprat..

 

Petter, Mats, William, og til dels Kevin klarer fint å lage liv uten nanna ;)

Lenke til kommentar

Herregud så deilig at Nanna måtte pakke kofferten! Begge de 2 skulle dratt hjem! Lene må være totalt skada at hun ikke anger på noe av det hun sa til Margrethe under krangelen!

 

At helvetes Mats blander seg inn når Triana sa "Lene, du har sagt mye grusomt til Margrethe som jeg ikke vil si" så kommer Mats og sier det er et spill bare for og forsvare den ekle heksa si.

 

At Petter forsvarer Nanna så mye forstår jeg heller ikke, Petter har vært kongen på PH men den siste tiden er han blitt en drittsekk, samme gjelder Mats! Kevin og William er de klart råeste, de tørr ihvertfall og si hva de mener!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...