monkey island Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Andre er noe av det dummeste mennesket jeg har sett. Bare se på web-tven til tv3, han kommer med en del dumt under ekstra- gullkorn fra Andre. Har hun nye jenta som er der inne vært sammen med han? Det fatter jeg ikke hvorfor. Lene: To late, to little. Gutter: Skaff dere noen baller. Petter er absolutt ikke bare en kul fyr. Skulle ønske Marghrete fikk alex tilbake som trøst. Jentene jeg ønsker ut i synkende rekkefølge: Lene, Noor, Karita, Camilla, Marghrete. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Velkommen til forumet. Har du en slags offisiell stilling i forhold til PH, eller bare veit du mye om spoilere osv. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Velkommen til forumet. Har du en slags offisiell stilling i forhold til PH, eller bare veit du mye om spoilere osv. Hvem er det du spør? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Han spør paradisehotel. Endret 22. april 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takk til tv3 som ikke evner å legge ut på web, og takk til VG som spoila episoden for meg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Get/Canal digital/rikstv kan sikkert også hjelpe deg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skal det snart komme på webtv eller? Jeg var så dum å lese en nettavis så jeg vet litt hva som skjer, men jeg vil SE NÅ!! Edit: Har ikke lest noen av innleggene over her da. Ødelegge minst mulig Er i samme situasjon! LEGG UT DEN JÆVLA EPISODEN Samme, men har lest det som var i tråden. Klarte ikke å vente lenger, jævla tv3 webtv faen. Frustrerende som faen. Menmen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Orka ikke lese tråden, men fikk spoila det meste når jeg sjekka VG for å finne ut hvordan det gikk med chelsea.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Orka ikke lese tråden, men fikk spoila det meste når jeg sjekka VG for å finne ut hvordan det gikk med chelsea.. Haha, nice. Jeg leste bare tråden jeg, like greit siden den ikke blir fikset nå i natt og at jeg ikke kunne legge meg uten å vite hva som skjedde med Lene. Men det ble jo ikke noe med hun så, argh. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tragisk at ikke Lene ble automatisk sendt hjem. Begge to hadde vært det beste, i tillegg til en fredning på Margrethe. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vil våge å påstå at Iris og/eller Øystein hadde støttet Margrethe. I tillegg til Alex om han ikke hadde blitt stemt ut. Ikke mange bra folk igjen nå. Tre-fire stykker bare. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 FAEN! Kan ikke lese aviser en gang uten å ødelegge gårsdagen episode som jeg ikke har sett enda.... Den er ikke opp på tv3 web-tv heller. Lenke til kommentar
Plantemor Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ble så inderlig glad på Margrethes vegne. Synes at Lene burde dratt, eller egentlig både Lene og Nanna. Kankskje alle de 4 latterlige jentene....men nå ble det i allefall en av de mest intense. TV3 burde gått inn tidligere. Det her gikk for langt. Fælt å se slik trakasering og mobbing. Nor er latterlig og falsk. Hun er en av de sløveste knivene i skuffen. Argumenterer som en bavian. Andre er den mest balleløse idioten jeg har sett. Og like tjukk i hodet som Nor. Er det bare grøt, eller har de en celle der oppe?? Guttene forøvrig er for feige. De dilter etter "sjefsjentene" og tør ikke stå opp for det de mener er rett. Spill eller ikke spill, dette blir feigt og latterlig. Karita...Satan for ei fæl kjærring. Hun har ikke EN eneste egen mening. Dilter etter de andre jentene og smisker høyt og lavt. Hun ryker nok ut som den feigingen hun er. På en måte er alle som ikke stiller opp for Margrethe delaktige i mobbinga. Er du passiv tilskuer, står du med de som mobber. Sånn er det over alt. Sitter du å fniser er du aktivt med å mobber. Flott at Therese kom inn igjen. Digga at hu bare flytta inn med Petter FØR Nanna hadde rukket å pakke seg ut. Og ga han en klem mens Nanna enda var der. Herlig! Håper og tror hun kan bli en støttespiller for Margrethe. Margrethe: Kanskje litt sjenert (jeg har absolutt sett dem mer sjenert), men har jo ikke gjort noen noe som helst. Jentegjengen sa jo (tror det var Nanna) at de ikke ville ha de nye der. Og da har man vel ikke noen sjans i utgangspunktet. Så dette var jo planlagt fra dag én. Margrethe virker som ei veldig behagelig jente. Grei og blid. EI jente jeg absolutt liker. Stå på Margrethe (litt rart å si dette nå, da det er ferdig for lenge siden). jeg liker deg best av alle. Ikke pga sympati, men fordi du er den du er. Endret 23. april 2009 av Plantemor Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Håper Mats får seg fitte for å så finne en ny partner, så kunne lene gått ut. Endret 23. april 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper Therese steller seg bak Mads der Lene må ryke OUT!!Og Margrethe vinner helle shitten eller Kevin,. Digg at støgge Nanna måtte ut,.Fy f** begynnte å like Noor men, daamn hun sankt lavt etter de site episodene håper Camilla gjennomskuer hennes råtne spill,.Petter begynner å irritere meg tror han er faggot oxo,.Andre er jo rett og slett dum, fikk jo så enkeelt spm: Andre hva synes du romkameraten din blir mobba, svar:jeg gir faen, visste ikke hva skulle si svak svak person,.Må ha sjarm da, må ha sjarm da,haha,. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Uansett hvor synd det er på Margrethe så syns jeg ikke hun skal vinne. Holder en knapp på Petter. Han kommer aldri til å gå ut. Endret 23. april 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper Therese steller seg bak Mads der Lene må ryke OUT!!Og Margrethe vinner helle shitten eller Kevin,.Digg at støgge Nanna måtte ut,.Fy f** begynnte å like Noor men, daamn hun sankt lavt etter de site episodene håper Camilla gjennomskuer hennes råtne spill,.Petter begynner å irritere meg tror han er faggot oxo,.Andre er jo rett og slett dum, fikk jo så enkeelt spm: Andre hva synes du romkameraten din blir mobba, svar:jeg gir faen, visste ikke hva skulle si svak svak person,.Må ha sjarm da, må ha sjarm da,haha,. Hvorfor irriterer Petter deg? Fordi du tror han er faggot? Han har jo ikke forandra seg siden starten, eneste grunnen til at folk forandrer syn er fordi alle syns så synd på Margrethe. Jeg holder med det Kevin sa; Vil du vinne, holder du kjeft. Og jeg tror nok det er derfor Petter er der. For å vinne. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Uansett hvor synd det er på Margrethe så syns jeg ikke hun skal vinne.Holder en knapp på Petter. Han kommer aldri til å gå ut. Mener ikke at hun bør vinne bare fordi det er synd på henne, men hun virker som en grei og søt jente som ikke baksnakker(foreløpig) og prøver å skape god stemmning da når hun har muligheten,.Petter er morsom men tror ikke han vinner,.Kevin beste spillern der,. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror likevel at hvis noen prøver å sprenge "kjernen" så er det Kevin som ryker, nettopp fordi han er den beste spilleren og folk ser på han som en trussel. Ergo får Petter mest sansynlig bli der lenger enn det Kevin får. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvorfor irriterer Petter deg? Fordi du tror han er faggot? Faggot bare slang jeg på ekstra, han er morsom det skal han ha, når han er med på å mobbe Margrethe så blir jeg litt irritert,. Endret 23. april 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå