Gå til innhold

Musikk man kan tøye ut til etter trening(rolige og behagelige sanger)

Solox3

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter rolig musikk som jeg kan bruke når jeg skal tøye ut etter trening. Rolige og behagelige sanger. Gjerne litt klassiske instrumenter. :) Jeg har leter mye på spotify, men har ikke funnet det jeg leter etter. :hmm:

Endret av Solox3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Eluvium. Ville betegne det som en blanding av ambient, melodisk/instrumentell, elektronisk og klassisk musikk. Artisten har en del fine og rolige sanger såvidt jeg husker. ;)

Tusen takk for tipset! Fant sanger jeg likte veldig godt!

Til alle andre: Jeg er åpen for tips til flere sanger :D

Lenke til kommentar

Når vi er inne på Eluvium. Albumet An Accidental Memory in the Case of Death, hvor det bare er pianospilling, ikke noe annet. Er melodiene der "stjålet" fra noen andre? Føler jeg har hørt mange av de før.

On topic: Nick Drake. Alle de tre albumene er verdt å skaffe seg etter min mening, selv om Bryter Layter (det andre) er dårligere enn de to andre. Det siste, Pink Moon, er bare Drakes stemme og gitarspilling (ikke inkludert litt enkel pianospilling på tittelsporet, også av Drake selv). Det er mye av det på alle albumene, men her er det bare det. På Five Leaves Left, debutalbumet, er det mye strykeinstrumenter og litt piano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...