Henrik C Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg foretrekker faktisk DestroyTwitter, gratis og fungerer utmerket - og ser veldig fin ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bruker Tweetie på Macen og DestroyTwitter på PC-en, og det er alltid nedtur å komme tilbake til DestroyTwitter... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har jeg hatt Twitter en liten stund. Ble utrolig enkelt med TwitterFon til iPhone. Blir til at jeg twittrer det meste. Du kan finne linken min i signaturen min btw. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvilke telefoner bruker dere da.?Vil tro det er billigere å bruke WAP til å sende inn tweets.. Å sende en tweet skal i teorien ikke ta mange kb, som blir langt under 1kr... Om en sms koster 4kr så er det nesten en Mb med data... På smarttelefoner finnes det twitter-apps vertfall... iPhone er Twitterkonge-telefon... Er det trolig at det finnes java twitter applikasjoner som fungerer på de fleste telefoner.? (aldri brukt eller lett etter selv) Om man har telenor så koster wap maks 10 kr. dagen, uansett hvor mye du surfer. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 iPhone App Oppdatering. Etter at TwitterFon (gratis) oppdaterte seg med reklame så har jeg sjekket ut Twitterriffic (gratis) som viser seg å være en mye bedre og mye mer funksjonabel App en TwitterFon... TwitterFon ødelegger for segselv, Twitteriffic gjør ting bedre... Kjøpte etter en uke Twitteriffic Permium (21kr), reklamefritt, bedre utnyttelse av skjermplass og fungerer som en drøm...! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Mine meldinger dukker ikke opp under valg09 selv om jeg har skrevet #valg09 i meldingen. Hvorfor? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Flyttet denne over her til Media-kategorien etter tips og gjort den til sticky. Kan flyttes tilbake til Nett-tjenester om ønskelig av trådstarter. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://twitter.com/Jurgis Jeg liker denne mediakategorien Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har fått beskjed om at jeg er i en betagruppe for retweets, noen andre som har fått det samme? Skjønner egentlig ikke helt greia, alt ser helt likt ut. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tror retweet er rullet ut til alle brukere nå. Om du drar musepekeren over en tweet så vil det dukke opp et retweet-ikon ved siden av reply-ikonet. Trykker du på den så distribuerer du den tweeten til dine følgere. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Min twitter: http://twitter.com/evilnadiva Går ikke så mye i norsk enda, men så har jeg, kanskje, bare to norske followers. :!: Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det fins så mange twitter apps her ute. Jeg er ute etter twitter apps hvor jeg kan legge ut bilder og at den ikke kommer som link. Noen som kjenner til det? Bruker for tiden PockeTwit (har WM) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Heh. Sticky a' gett. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heh. Sticky a' gett. Huh? skjønte ikke Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 I førsteposten kan TS legge til twitteren min http://twitter.com/KevinHaffner ...og der var jeg offisielt ikke lenger anonym på forumet Skriver alltid på engelsk, har noen utenlandske followers. Min bio: This twitter feed is about music(guitar, bass, ukulele), photography, gadgets(lasers, etc), programming(java for Android), Linux, PC's and Android cellphones. I grunn det meste jeg prater om her på forumet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Finnes det en enkel måte å sortere de ulike personene/mediene jeg følger? Enkelte av mediene spammer meg fullstendig med sine nyheter, men jeg vil ikke slutte å følge dem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis du følger dem kommer de opp i timeline, så enkelt er det. Noen klienter har mulighet til å ignorere enkelte brukere, men da forsvinner jo litt av poenget. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva skjer med at jeg plutselig ikke vises i hashtagen jeg har brukt i to dager nå? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tråden virker litt død, men jeg får nå prøve: Er det noen som vet om en grei twitter-app til Andriod? Det er så utrolig mange der ute at det hadde vært greit om noen som har peiling kunne nevne hva som er verdt å prøve ut. Også kan TS hive twitteren min inn i førsteposten om han gidder. Er veldig ny på twitter, og er vanskelig å komme i gang uten followers. Har en følelse av at mange kjenner seg igjen der. Twitter: http://twitter.com/#!/skulsta Min bio: Går studiespesialiserende og skal være utvekslingsstudent i USA 2011/2012. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Facebook drukner bare i spam for tiden så tenkte jeg skulle prøve ut Twitter. Nesten ikke noen i mitt miljø som bruker det, men da gjelder det vel bare å ta iniativ. Her er min profil: http://twitter.com/#!/OyvindHellenes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå