Uncle Scrooge Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, pc'n stopper opp rett før windows skal starte. Pc'n finner den disken windows ligger på, så skjønner ikke hva som kan være galt. Gjorde ingen endringer rett før det klikka. Noen forslag? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 PRøvd å boote i sikkerhetsmodus? om du klarer det kan du jo prøve å stille maskinen tilbake noen dager. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Får ikke opp den menyen der jeg kan velge sikkerhetsmodus. Spammer f8 og f10 under hele oppstarten, men funker ikke. Pc'n har jo ikke startet windows når den stopper opp, så tror det er først etterpå at du har muligheten til å velge sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 fyr inn 95/98/xp/vista plata di å prøv recovery Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, har prøvd det. Men ingen av de alternativene som kommer opp når jeg velger reparerer fungerer. Finner heller ikke operativsystemet først når den skal søke, så må enten "laste inn driver" eller fortsette med ukjent operativsystem. Har vista hvis det sier dere noe. Kan kanskje være virus, men finnes det noen måte å få fjernet det på før jeg starter windows? Virker som jeg må formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå