Gjest Slettet+90817234 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hei! Nå har jeg nettopp kjøpt meg en ny Acer Aspire 5930G og er så langt kjempefornøyd (foruten en lyd på punktum-tasten, men det venner jeg meg vel til). Jeg har lastet ned et par programmer, men når jeg prøver å installere MSN, slår noe feil. Det kommer en beskjed om en ukjent feil, og Microsofts hjelp- og støttesider sier ikke stort om feilen. Jeg har prøvd å deaktivere brannmuren, samt restarte maskinen, men det utgjorde ingen forskjell. Er det noen som vet hva dette kan skyldes, og hvordan jeg eventuelt kan fikse det? Edit: Jeg fant en eldre versjon av MSN, den ser ut til å bli installert uten noe problem. Det er den nyeste versjon som har en feil, men gjør meg forsåvidt ikke så mye. Endret 9. mars 2009 av Slettet+90817234 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du kan alternativt installere amsn, så slipper du å evjes med gamle versjoner og andre "tvilsomme" løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå