Mr. Zero Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 halla alle sammen;D tenkte å kjøpe meg ny mobil for å høre musikk med, og følgende krav stilles: god batteri, billig, god på musikk og helst touchscreen. etter de krava så tenkte jeg at nokia 5800 passer perfekt:D har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Etter de kravene passer 5800 XM perfekt, ja Skal du ikke ha touchscreen er det en drøss av andre alternativer, som Walkman-serien til SE og XpressMusic-serien til Nokia, men vil du ha touch er 5800 XM midt i blinken. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, da passer den perfekt. Har lagt iPod'en i en skuff nå. Bedre lyd en ipod'en også. Også har jeg akkurat oppdaga at jeg kan laste ned alle nrk sine lyd- og videopodkaster direkte til telefonen Har kort og godt aldri vært så fornøyd med en telefon før. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg anbefaler 5800. Har nettopp kjøpt. Kjempefornøyd. Har ikke kommet helt inn i bruken av den, men jeg bruker den konstant til musikk ihvertfall. Podcast, film, internett, alt er bra! Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 er gps funksjonen bra da? ellers er det noe kommentar om telefonen? leste akkurat at garmin har kommet en ny versjon for 5800, og lurte på om det var gratis eller ikke? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 GPSen fungerer bra. Den som følger med, altså Jeg har kjøpt en lisens for lenge siden til nokia maps, videreførte denne til 5800 uten problem. Telefonen kommer med kart over norden forhåndsinstallert på minnekortet. Dermed ikke bare kart, men også ruteplanlegging og stemmeanvisning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå