Sagnet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg er på leting etter en LCD-skjerm som er maks 28 cm høy (uten stativ). Den bør være widescreen, ha OK oppløsning, DVI-inngang og støtte for VESA-kompatible monteringsløsninger. Dell 1909W er fryktelig nært, men er dessverre 28.9 cm høy. En annen potensiell kandidat er Asus VH192C, men det virker å være umulig å oppdrive nøyaktig informasjon om denne. Så vidt jeg skjønner er den heller ikke for salgs i Norge enda. Skjermen skal monteres inn i ei hylle, derfor den øvre grensen på høyde. Hvilke andre skjermer bør jeg kikke på, som oppfyller disse kravene? Dell 1909W Asus VH192C Endret 9. mars 2009 av Sagnet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 "Alle" skjermer i dag har vesa-feste, så om du bare finner en skjerm der selve skjerm-delen er under 28cm, så kan du kjøpe et veggfeste e.l. og henge den opp. Lenke til kommentar
Sagnet Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hm, ja har funnet to skjermer som er akkurat under 28 cm: LG W1941S 18.5-tommer 27.8 cm HP v185ws 18.5 tommer 27.5 cm Men ingen av dem har DVI, dessverre. Kan se ut som jeg må klare meg uten. Neste punkt er uansett å finne en passende festeanordning. Skjermen skal inn nederst i et rack som ser slik ut: En mulighet der er å bruke et slikt stativ i bakkant: Hvilke andre alternativer bør jeg vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå