xoma21 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hei alle sammen Jeg har kjøp HDD Samsung HD753LJ SATA2 750GB Fra før av har jeg to HDD; Samsung HD321KJ SATA2 320GB og WDC WD740GD SATA150 80GB Hovedkort- Asus P5W DH Bios versjon 02.58 Jeg har formatert alle HDD, satt dem opp som; 1. HD753LJ SATA2 750GB (MASTER) 2. Samsung HD321KJ SATA2 320GB 3. WDC WD740GD SATA150 80GB Jeg bruker Partition Magic 8.0 for å formatere og dele disker. Jeg har tenkt å ha Windows (XP) på den nye HDD (HD753LJ SATA2 750GB) Lager et primary partition 25GB (til windows) og to logical partition på ca 360GB Jeg installerte Win XP på den partition men 25GB, men etter installasjon kvar gang etter jeg restarter kommer og HDD feil søkning (rett før Windows logoen) Jeg åpnet Partition Magic og der står det Partition table error #110 found Jeg har prøvd det meste lastet ned et program fra samsung.com og utført low format med den, har koblet harddisker i forsjellig rekke følge, forsjellig boot instilinger i bios men d hjelper ikke Etter low format fikk jeg til å dele og formatere harddisken, men etter jeg restartet så kom Partition table error #110 found tilbake igjen. Dette sjed for en uke siden, da trodde jeg at HDD er ødelagt og byttet den inn på Ardata Men det skjer med den nye HDD også og da tror jeg at det er jeg som gjør feil. Så jeg lurer på om noe kan hjelpe meg Endret 9. mars 2009 av xoma21 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Prøv med én disk av gangen. Og så setter du inn en disk mer for hver gang du starter opp maskinen. Har du sjekket at strømforsyninga klarer å drive alle diskene? Tenker da spesielt på oppstarten når de begynner å spinne. Lenke til kommentar
xoma21 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Prøv med én disk av gangen. Og så setter du inn en disk mer for hver gang du starter opp maskinen. Har du sjekket at strømforsyninga klarer å drive alle diskene? Tenker da spesielt på oppstarten når de begynner å spinne. har prøvd det, med det hjelper ikke jeg har 650W strømforsyning, og jeg tror det skal vare nåk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå