hvor Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hallo, er det noen som kan gi meg bilde av frambremsen.(med hendelen og kalliperren)? trenger ikke vær yamaha bare det er am6 motor. for jeg er ikke helt sikker på hvordan man setter den på. Endret 9. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 bare pga det er am6 betyr det ikke at det automatisk er lik bremse på alle de andre mopedene med am6. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 bare pga det er am6 betyr det ikke at det automatisk er lik bremse på alle de andre mopedene med am6. trenger bare bilde til en hydraulisk fram brems. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt problemet, hva er det du ikke får til? Er det så veldig mange forskjellige måter å sette den på? Endret 10. mars 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt problemet, hva er det du ikke får til? Er det så veldig mange forskjellige måter å sette den på? jeg synes det ser ut som om det mangler noe men vet ikke hva? Lenke til kommentar
yamahaen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 skal det ikke være en gummi knott i melom der Lenke til kommentar
hvor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 skal det ikke være en gummi knott i melom der ikke vet jeg men hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes også å huske at det pleier å være en gummi dings der. Men hvor du får tak i er jeg usikker på, men hør med mc-deler.no eller forhandler. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 tror og det skal være en gummi dings der. men vet ikke om den er nødvendig. fingerer bremsa ? Lenke til kommentar
hvor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) tror og det skal være en gummi dings der. men vet ikke om den er nødvendig. fingerer bremsa ? har ikke satt på kalipperren ennå. men den går ikke tilbake av seg selv, er det gummiknotten som skal ta den tilbake. Endret 10. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå