yabasta Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) hei jeg har da instalert osx etter denne guiden. men når jeg skal starte etter fulført installasjon så restarter den seg bare. noen som kan hjelpe meg? Endret 9. mars 2009 av yabasta Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Veit ikke hva som er problemet, men man installerer ikke mac. Det er en maskin, akkuratt som en HP eller Dell. Det er vel osx du mener? Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Veit ikke hva som er problemet, men man installerer ikke mac. Det er en maskin, akkuratt som en HP eller Dell. Det er vel osx du mener? ja det blir vel det. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Veit ikke hva som er problemet, men man installerer ikke mac. Det er en maskin, akkuratt som en HP eller Dell. Det er vel osx du mener? Operativsystemets fulle navn er Mac OSX, der X-en skal leses som tallet 10. Mac OSX 10.0 ble lansert som public beta høsten 2000. Produsenten av Mac-maskinene heter Apple. Det er Apple som tilsvarer HP og Dell. Mac OS er forøvrig en kortform av operativsystemnavnet Macintosh. Den første Apple-maskinen med Macintosh 1.0 ble lansert i januar 1984, Mac OS fyller altså 25 år i år. Endret 9. mars 2009 av SeaLion Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fikk du gjennomført hele installasjonen før den startet på nytt? Hvor langt kom du? Nå er det eneste tipset jeg har å prøve på nytt. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Fikk du gjennomført hele installasjonen før den startet på nytt? Hvor langt kom du? Nå er det eneste tipset jeg har å prøve på nytt. jeg kom så langt att den store grønnem erket kom og att pcen skulle restarte. har prøvd en del ganger. prøvd med iatkos og ideneb. men får det ikke til Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå skjønner jeg ikke helt hvor det er snakk om at du er. Den har kopiert over alle filene og sier at den skal starte på nytt? Og da booter den fra DVD-en igjen? Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Nå skjønner jeg ikke helt hvor det er snakk om at du er. Den har kopiert over alle filene og sier at den skal starte på nytt? Og da booter den fra DVD-en igjen? kommet hit. men når jeg booter opp osx så reastarter den hele tiden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Litt teit spørsmål, men den booter OS X, og ikke DVDen igjen? Og har OS X på en DVD-R eller DVD+R? Jeg opplevde noe av det samme problemet da jeg gjorde det samme. Løsningen var å brenne det på... ja, det motsatte av det jeg hadde prøvd før Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Litt teit spørsmål, men den booter OS X, og ikke DVDen igjen? Og har OS X på en DVD-R eller DVD+R? Jeg opplevde noe av det samme problemet da jeg gjorde det samme. Løsningen var å brenne det på... ja, det motsatte av det jeg hadde prøvd før jeg har da tatt ut cden. og den booter da osx.¨ har den på en dvd +R. kan jo prøve dvd-r nå har jeg prøvd med dvd - R og det funka ikke da heller. men kom litt lengre. kom helt til dette så etter en stund med loading så restarter den seg igjen Endret 10. mars 2009 av yabasta Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 da er denne løst. jeg formaterte i mac sensitiv eller noe sånt. da funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå