sogne_kongen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Eg lurer på om det er noken som går eller har gått nautikk anten ved Høgskulen i Ålesund eller Haugesund? Om dåke har noken formeining om ka av dei to skulane som er best? eller posotive og negative sider med dei? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, eg har ikkje gått nautikk men eg jobba nå i Ålesund og har studert ved Høgskolen i Haugesund. Mitt inntrykk er nok at Ålesund gir den breiaste utdanninga. Dei har også simulatoren sin i skolebygget meinar eg på. Den største fordelen med Haugesund er at dei har også HMS ingeniørutdanning på samme skulen, du vil derfor kunne nyte godt av den erfaring samt ta HMS relaterte fag. Så det spørs litt om kva du ønsker å oppnå med utdanninga di. Mitt beste råd vil være og ringe studieveiledaren på kvar av høgskulane og be dei fortelle om sitt utdanningsopplegg. Lenke til kommentar
sogne_kongen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Takker for svar, skal ringe til begge skulane å høyre ka dei seier... Håper flerie som har gått på ein av skulane kan gje tips og tilbakemelding... Takkar på forhand.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå