Gå til innhold

Budbringerne på Viasat4.

Anbefalte innlegg

Dette programmet har premiere først på torsdag men jeg kommer ikke til å se det. Jeg kommer for alltid konsekvent til å unngå både programmet og budbringer selskapet programmet handler om.

Viasat 4 har en fin sammensetning av Futurama, Simpsons, Family Guy, Seinfeld og Cops. Men innimellom dette må vi dessverre se reklame og (grøss) egenreklame... og det er nettopp her budbringerne kommer inn. JEG AVSKYR TROND!!!!!! "Heia Norge. Heia Vegvesenet." ÅÅÅÅHHHH!!!! DIN JÆVLA IDOIT!!! DU ØDELEGGER ALLE DE OVERNEVNTE SERIENE NÅR DET UBEHAGELIGE OPPSYNET DITT DUKKER OPP I REKLAMEPAUSEN!!! KLIPP HÅRET DITT OG HOLD DE F*CKINGS MENINGENE DINE FOR DEG SELV!!! JEG HÅPER DU SETTER HÅRET DITT FAST I TRIKKEN EN DAG!!!

og til alle dere: "bare bytt kanal når han kommer på".... i pausen mellom programmene, som varer i ganske mange minutter, gjør jeg andre ting som f.eks. benytte toalettet, rydde litt på kjøkkenet osv. og da kan jeg ofte ikke bytte kanal.

Så nå fikk jeg blåst ut litt steam. Håper bare programmet ikke varer så lenge (antall episoder). Det ser ut som en trist versjon av charterfeber (som var artig 1 og 2 sesong), men nå tydeligvis er overregisert av TV3 og har mista all (det lille den hadde) sjarm.

SÅ FUCK OFF!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette programmet har premiere først på torsdag men jeg kommer ikke til å se det. Jeg kommer for alltid konsekvent til å unngå både programmet og budbringer selskapet programmet handler om.

Viasat 4 har en fin sammensetning av Futurama, Simpsons, Family Guy, Seinfeld og Cops. Men innimellom dette må vi dessverre se reklame og (grøss) egenreklame... og det er nettopp her budbringerne kommer inn. JEG AVSKYR TROND!!!!!! "Heia Norge. Heia Vegvesenet." ÅÅÅÅHHHH!!!! DIN JÆVLA IDOIT!!! DU ØDELEGGER ALLE DE OVERNEVNTE SERIENE NÅR DET UBEHAGELIGE OPPSYNET DITT DUKKER OPP I REKLAMEPAUSEN!!! KLIPP HÅRET DITT OG HOLD DE F*CKINGS MENINGENE DINE FOR DEG SELV!!! JEG HÅPER DU SETTER HÅRET DITT FAST I TRIKKEN EN DAG!!!

og til alle dere: "bare bytt kanal når han kommer på".... i pausen mellom programmene, som varer i ganske mange minutter, gjør jeg andre ting som f.eks. benytte toalettet, rydde litt på kjøkkenet osv. og da kan jeg ofte ikke bytte kanal.

Så nå fikk jeg blåst ut litt steam. Håper bare programmet ikke varer så lenge (antall episoder). Det ser ut som en trist versjon av charterfeber (som var artig 1 og 2 sesong), men nå tydeligvis er overregisert av TV3 og har mista all (det lille den hadde) sjarm.

buhuhuhu! dakar liten....

Går an å feks mute lyden når det er reklame pause, så slipper du de 30 sekundene med budbringeren...

Og btw, hadde det ikke vært for reklamen, så hadde ikke du kunnet se på Futurama, Simpsons, Family Guy, Seinfeld og Cops..

SÅ FUCK OFF!!!

Lenke til kommentar

buhuhuhu! dakar liten....

Går an å feks mute lyden når det er reklame pause, så slipper du de 30 sekundene med budbringeren...

Og btw, hadde det ikke vært for reklamen, så hadde ikke du kunnet se på Futurama, Simpsons, Family Guy, Seinfeld og Cops..

SÅ FUCK OFF!!!

Dersom jeg muter lyden så hører jeg jo ikke når programmet begynner igjen da... og jeg er sterkt klar over at vi må ha reklame, gratis lunsj får man som kjent ingen steder. Når det er sagt kan jeg definere litt bedre hva jeg mener:

- Jeg liker ikke reklame og egenreklame.

- Jeg AVSKYR Trond!!!!

OKAY???

Lenke til kommentar

De værste reklamene er mobiltjenesteopplegget.

HERREGUD SÅ DÅRLIGE REKLAMER !

:sick:

Edit: Jeg tok meg selv i å se på Budbringerne i dag. Hvis barna til Tom vant i ludo så juksa de ! :p

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar
Melder meg på trådstarter. For en utrolig irriterendes ad for et tilsynelatende tv-program lagd for alle de lite intelligente her i landet. Søppeltv på sitt aller beste. Woho!

Takk skal du ha!! endelig en som skiller seg fra den gemene hop. Dette programmet er for folk som; spiller lotto, bruker crocs og tror at servitøren i syden gjør noe helt spesielt for akkurat dem...

Endret av lpololoco
Lenke til kommentar

De verste reklamene er alikevel for:

Hårprodukter, WTF er perleproteiner? :nei:

Tannkrem/tannbørster...

Helseprodukter... Vitapro, sett den reklamen med bare tekst hvor de skjeller ut nrks forbrukerinspektører? LAWL...

Generelt all skjønnhet/helseprodukter er grøss :realmad:

edit: sorry for leifene, det er sent, ikke at jeg gidder og rette på dem da men :whistle:

Endret av Douchbag
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne tatt meg tid til å diskutere med deg. Men så vidt jeg kan lese av det du har skrevet, så er det ikke annet enn et umodent raseriutbrudd fra en som antagelig er så til de grader bortskjemt og hissig.

Om du hater det programmet. Fair nok. Men hold det for deg selv.

En helt meningsløs tråd om du spør meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...