Gå til innhold

[Løst]ASUS P5N32 SLI Deluxe Problem. - Kommer ikke skjermbilde. Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer beskrivelse, takk! I tillegg tror jeg nok du gjør lurt i å endre emnetittel litt. Hva legger du i et at det ruser seg opp? Hører du noen pip fra kortet? Sikker på at alle komponentene som er montert fungerer og faktisk er kompatible sammen og med hovedkortet? Sjekket CMOS-jumperen? Dersom den står på Clear, kan det hende at du ikke får noe bilde.

Kort sagt har du en lang feilsøkings-vei å gå. Dersom du poster flere beskrivelser her kan det hende vi kan hjelpe deg. Se også manualen til kortet for feilsøkings-råd der.

Lenke til kommentar

Jeg monterer skjermkortet, og vifta på det begynner å gå på full gass. Jeg har prøvd to skjermkort, men ingenting har skjedd. Kortet git ikke fra seg noen lyd eller noe. det bare starter opp, men gir ikke noe bilde. Har ikke sjekket att komponentene er kompatible nei, Men siden jeg har prøvd forkjellig hardware, vet jeg ikke. Skal lese gjennom boka igjen.

Lenke til kommentar

Ett svar fra deg trengs:

Hvilke deler er det du prøver å fore nForce rakkelet med (Som CPU for eksempel?)?

Ja, nForce til sokkel 775 er noe rakkel, har også en stygg tendens til å konke ut når de selv vil av merkelige grunner, 6x0i er desidert verst her.

Har selv ett 780i men det er en god grunn til at dette har TV tjeneste og ikke standard tjeneste hos meg :p

Lenke til kommentar
Ett svar fra deg trengs:

Hvilke deler er det du prøver å fore nForce rakkelet med (Som CPU for eksempel?)?

Ja, nForce til sokkel 775 er noe rakkel, har også en stygg tendens til å konke ut når de selv vil av merkelige grunner, 6x0i er desidert verst her.

Har selv ett 780i men det er en god grunn til at dette har TV tjeneste og ikke standard tjeneste hos meg :p

Mener du CPU, GPU, PSU, Og RAM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...