zlazi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 morsom med pinlige øyeblikk i klasserommet. En stund siden på ungdomskolen, satt en lærer å holdt et foredrag. Det ble etterhvert litttt for skjedelig, og jeg startet å duppe. Å sove i timen var ikke så ille, så lenge jeg ikke snorket, men det værste var at jeg satt litt til siden, og falt og !!bang!!. Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, Noen dro av buksa på meg ved kateteret. (Boksern også) Det va pinlig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En ting for meg som var ganske så pinlig, var da jeg kalte læreren for mamma. Sikkert bare ikke meg som har gjort det. Læreren var heter jo Kjærsti, men så plutselig skulle jeg til og spørre henne om en ting. Så plutselig sa jeg: "Mamma, kom hit". Folk bare stirra på meg Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tysktime, masse luft i magen, latter. Lenke til kommentar
nitrix Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lol. Det er bare helt sjipt å havne i slike situasjoner. Husker at jeg sovna, og ble catchet av læreren. Når alle er stille i 2 minutter og bare ser på meg. ikke morsom!!!! Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 lol. Det er bare helt sjipt å havne i slike situasjoner. Husker at jeg sovna, og ble catchet av læreren. Når alle er stille i 2 minutter og bare ser på meg. ikke morsom!!!! Gjekk det 2 minutt, eller berre føltes det slek? Lenke til kommentar
nitrix Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De sa hvert fall 2 min. mens læreren var med på det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skjedde i 6 klasse eller noe. Satt å holdt på en fjert mens jeg satt å lo ganske rått av noe jeg ikke hsuker hva, så sprø læreren hva jeg ler av så i det sekundet jeg får all oppmerksomhet slipper jeg den brakfisen. Flaut? Meget!. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tysktime, masse luft i magen, latter. Ditto, bare at det var høytlesning i engelsken. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Amatører, hele gjengen. En lærer vi ikke likte kræsjet bilen (ikke alvorlig, heldigvis), så vi fikk fri. Da han kom tilbake noen dager etter var han litt småsur og sa hele klassen hadde jublet da de fikk høre han hadde kræsja... (vi jubla jo selvsagt fordi vi fikk fri...) Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 en venn av meg, utrolig kilen, gjorde litt i buksa, når vi kilte ham. Han fikk fri han og. Lenke til kommentar
nitrix Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En venn av meg danset sånn sensuell dans eller hva man enn kaller det. han danset forran døra. plutselig står læreren bak han, og legger ikke merke til det før etter en stund Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 en venn av meg, utrolig kilen, gjorde litt i buksa, når vi kilte ham. Han fikk fri han og. Dagens! :!: :!: Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Haha XD Folk i klassen har den vanen å bytte startside på pcene i klasserommet. Så da naturfaglærern skulle gå inn på internett med prosjektor kom både clownsong og mylazysundays opp. Jeg trodde jeg skulle dø av latter. En annen klassisker var i norsken da prosjektoren var koblet til og bakgrunnen var byttet til et bilde fra en fest som viser en venn av meg med en dildo tytende opp fra buksen. Alle lo bortsett fra norsklæreren og han som var avbildet... Lenke til kommentar
nitrix Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 :rofl: lættis. Morsomt når man tuller og læreren oppdager det. Byttet skrivebordsbilde på skole pc (jessica alba eller megan fox). Og så klart la ikke læreren merke til det og slo på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå