satser Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har en Acer med Dual Core P7350 og 3 gb minne. Når jeg kjører Safari (internett), msn og musikk så står det at prosessorforbruket er på en 70-80 % og jeg skulle spille av en liten film for treningstips, og da stod det at den ikke kunne spilles av, pga for lite minne! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjør igjennom Veiledningen post loggene her i tråden din. Er du ren for maleware ser vi hva som er årsak til prosesserforbruket. Lenke til kommentar
satser Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Her er loggen etter MBAM: Malwarebytes' Anti-Malware 1.34 Databaseversjon: 1828 Windows 6.0.6001 Service Pack 1 09.03.2009 20:48:01 mbam-log-2009-03-09 (20-48-01).txt Skanntype: Rask Skann Objekter skannet: 60943 Tid tilbakelagt: 8 minute(s), 25 second(s) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 0 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert: 0 Minneprosesser infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registernøkler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerverdier infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerfiler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Mapper infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Filer infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du fortsetter med resten av veiledningen Altså, gå igang med combofix... post logg Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hmm... klikk på start ikonet - søk etter Acer ePower Management - når du er inne på programmet ser du om planen er satt til høy ytelse/ eller at CPU styrken er på maks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå