Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei. Slite rmed å henge med på alt jeg se på tv. Lurer derfor på om det finnes noen enkle programmer der det tar to sekunder å sette opp et tv-program, bør kunne repetere for enkelt-dager som eks. hver mandag osv.. Har prøvd rainlaendar men det er for mange innstillinger å forandre på. trenger blandt annet ikke varsel x minutter før osv.. Trenger Kun å få en melding klokken xx.xx den xx.xx.xx met en liten notis der jeg kan skrive kanal og hvilket program som kjører. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er bare å søke på Google, det står alle fritt til å gjøre. Hva med dette programmet? Kanskje ikke helt, men lovlig nært? Ellers kan du jo se på dette. Kanskje litt sært med piller, men det må da gå ann å endre det til TV-programmer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Mobil blir bare rot hos meg, den gjør nytten men tar lang tid å føre inn programmene. RMP3 ser ut til å fikse problemet Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det holder jo med å legge inn et program en gang da . Du kan jo sette på ukentlige påminnelser hvis du vil. Men bra RMP3 funker Endret 10. mars 2009 av Dav1D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå