Gå til innhold

BK: Helene i sin hule

Itw

Anbefalte innlegg

Lagde snø-hule til lilletøtta i dag, og måtte selvfølgelig forevige den.

post-28938-1236624709_thumb.jpg

Exif:

Iso 100

1/45sec

f5,6

11mm

Metz 58 inne i snø-hula.

Litt synd at bildet ble utbrent i ingangen, der blitsen var plassert.

Men ellers hva skulle hvert gjort bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg må si meg ganske enig med de andre. Litt varmere lys hadde nok gjort seg. Nå ser det lyst ut, men ikke spesielt koselig. Jeg tror også at et litt tettere utsnitt ville vært bra. For meg bidrar ikke veggen og himmelen noe særlig. Hva med et mer stående format? Ellers må jeg si du har hatt en god idé og kommet langt i gjennomføringen.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med de andre, men en ting jeg vil pirke på. Denne gang utenom fotograferingen.

Den hulen så ikke så svært sikker ut? Det er flere tilfeller hvor barn har laget snø hule, og taket har rast sammen, og snøen er så tung at de ikke får seg ut, eller ropt etter hjelp. Dette taket så ikke direkte trygt ut?

Men jeg liker komposisjonen her. Kunne kanskje være litt mer til høyre, og litt mindre himmel?

Lenke til kommentar

Må nok si meg enig der, at og fjerne huset gjorde bildet litt bedre.

Skulle nok hatt lommelykter istede for, som nevnt ja.

Får se når jeg kommer hjem fra jobb, om det lar seg gjøre.

Ang snøhulen er det nok ingen fare der, var ute lamme henne hele tiden så, var bare noe hurtig vi laget før middag.

Men takk for tipset;)

Lenke til kommentar

Et svært hederlig forsøk i sjangeren foreldre-tar-bilder-av-barn-som-ikke-er-interessante-for-andre.

Bra komposisjon og steming. Jeg synes orginalen var klart best fordi en sier mer og for meg gir mer stemning, og fordi inngang til hule "leder" videre til det mørke huset.

Angående sikkerhet så burde det ha vært en lavinehund klar, barnet burde ha hatt skredsøk brikke og Røde Kors burde ha solgt lodd på stedet - eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...