Itw Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Lagde snø-hule til lilletøtta i dag, og måtte selvfølgelig forevige den. Exif: Iso 100 1/45sec f5,6 11mm Metz 58 inne i snø-hula. Litt synd at bildet ble utbrent i ingangen, der blitsen var plassert. Men ellers hva skulle hvert gjort bedre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 jeg må si at det ikke var helt som forventet ut ifra tittelen.. Jeg så mer for meg Helene Rask (elns) halvnaken i en eller annen grotte.. så tittelvalget var ikke fulltreff for min del (Kan selvfølgelig skyldes at jeg er en gris... nøff nøff) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Meget vellykket i mine øyne. Utsiden er kald, mørk og truende, mens det ser varmt og koselig ut inne i hulen. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Stilig! Ser utifra trærne i bakgrunnen som det blåser litt og får en kald følelse utenfor hulen, mens det er trygt inni hula. Villa selv kanskje valgt noe varmere lys inni hula for å fremheve dette. Kult bilde! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ja hadde planer om levende lys, men da det som du ser blåste godt ute, så ble det egentlig bare noe hurtig med blitsen. He he kan nok hende at titelen kan misstolkes, men mest for griser:D Og takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Det er et et fint bilde. Men jeg lurer på om det hadde vært en ide å beskjært en del på toppen og til høyre slik at hulen kommer bedre frem ? Tom Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg må si meg ganske enig med de andre. Litt varmere lys hadde nok gjort seg. Nå ser det lyst ut, men ikke spesielt koselig. Jeg tror også at et litt tettere utsnitt ville vært bra. For meg bidrar ikke veggen og himmelen noe særlig. Hva med et mer stående format? Ellers må jeg si du har hatt en god idé og kommet langt i gjennomføringen. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Forsåvidt enig med de andre, men en ting jeg vil pirke på. Denne gang utenom fotograferingen. Den hulen så ikke så svært sikker ut? Det er flere tilfeller hvor barn har laget snø hule, og taket har rast sammen, og snøen er så tung at de ikke får seg ut, eller ropt etter hjelp. Dette taket så ikke direkte trygt ut? Men jeg liker komposisjonen her. Kunne kanskje være litt mer til høyre, og litt mindre himmel? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hvis jeg får lov å komme med et crop-forslag her.... Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hvis jeg får lov å komme med et crop-forslag her.... Nei, der mistet du hele bildet. Mer av venstre! Mye mer. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Enig med Oyjorn,greit å fjerne huset og litt av himmelen,men ikke forgrunnen,fordi det skaper linjer inn i hulen. Ellers:Nå som det snør så jævlig nordpå,går det jo an å gjøre et nytt forsøk;bruk lommelykter,det blir varmt nok. Endret 19. mars 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Må nok si meg enig der, at og fjerne huset gjorde bildet litt bedre. Skulle nok hatt lommelykter istede for, som nevnt ja. Får se når jeg kommer hjem fra jobb, om det lar seg gjøre. Ang snøhulen er det nok ingen fare der, var ute lamme henne hele tiden så, var bare noe hurtig vi laget før middag. Men takk for tipset;) Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Et CTO filter på blitsen/lyset i hula hadde varmet opp endel:) Lenke til kommentar
telealf Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Et svært hederlig forsøk i sjangeren foreldre-tar-bilder-av-barn-som-ikke-er-interessante-for-andre. Bra komposisjon og steming. Jeg synes orginalen var klart best fordi en sier mer og for meg gir mer stemning, og fordi inngang til hule "leder" videre til det mørke huset. Angående sikkerhet så burde det ha vært en lavinehund klar, barnet burde ha hatt skredsøk brikke og Røde Kors burde ha solgt lodd på stedet - eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå