mAKKEH Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Heisann! Jeg har en xbox 360 premium ( hvit, med HD-utgang ), som jeg har hatt i ca 1.5 år nå, og aldri hatt noen problemer med den, før nå. Jeg skulle spille Call of Duty 5: WaW, og satt spillet inn, men fikk " Disc is unreadable or unplayable ", prøvde først å bare tørke fort av den med et rent håndkle, men fungerte ikke. Så prøvde jeg en oldschool zalo vask av platen, som heller ikke fungerte. Da prøvde jeg og kjøre igjennom et par andre spill, og alle andre spillene fungerte uten problemer. CoD5 var også installert på harddisk da problemet oppsto, jeg prøvde å fjerne det fra harddisken, og kjøre det kun fra DVD-en, men funka heller ikke.. Noen andre som har vært borti dette, eller har noen forklaring/tips? Takker! EDIT: Prøvde nettop å høre etter om platen faktisk går rundt, og det gjør den. Jeg får opp første filmen i spillet, "introen" om du vil. Men det går i lås når menyen kommer, og da får jeg opp menyen om at spillet er uleselig. EDIT 2: Jeg rev ut strømkabelen, og lot xboxen stå avslått en liten stund, og nå fungerte faktisk spillet, for nå. Men svar godtas jo selvfølgelig ! Endret 9. mars 2009 av mAKKEH Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Trudde Microsoft hadde nokon problemer med dette (også). Du kan jo prøve å ringe dei å høyre om det er ein garantisak om det gjentar seg. Men når det kjem til Microsoft må du nok rekne med litt tolmodigheit. Berre dra ut kabelen ei stund seier du? Berre småtteri, det kunne vært mykje verre! Men frå spøk til revolver, ring dei. Trur dei har ganske god service faktisk Lenke til kommentar
mAKKEH Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp, fungerer enda. Fikk tilogmed lagt inn spillet på harddisken igjen, uten problemer. Men den lagde en fæl lyd før den begynte og installere, haha. Men ja, skal ringe dem imorgen . Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er et dårleg tekn ja Og dei er raske å fraskrive seg ansvaret, så det er godt kva som eg klagd på! Lukke til! Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette skjedde meg og en jeg kjenner igår også, Er tydeligvis en rar bug som skjer så og si alle. Var ihvertfall en god del som hadde samme problem på callofduty.com. Det funket å spille med Xboxen offline Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
mAKKEH Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 ATM så er det en eller annen rar sak som fikk alle som har spilt CoD5 online de siste 24 timene til å få problemer med å spille. Løsning: restart konsollen, så ta en clear cache (system settings -> memory -> tast: Y så X X LB RB X X -> Yes, performe system maintance) Dette er bare på COD5 som får problemer med att discen er skadet/skitten eller noe lignende. Fungerte til meg å bare la xboxen stå avslått en stund med strømkablen ute , men takk for det. Skal huske dette trikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå